  • 181. Data: 2014-07-09 10:16:48
    Temat: Re: US dziala.
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-07-08, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Przecież uprościli - możesz się kopać z koniem, albo odliczyć 50% i
    > śmigać sobie nawet tylko prywatnie.

    Ale czemu chcac odliczac 100% musze pisac kilometrowke a nie moge pisac
    kilometrowki jezdzac prywatnie+sluzbowo i odliczac tylko za sluzbowe?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 182. Data: 2014-07-09 13:00:35
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 9 lipca 2014 10:16:48 UTC+2 użytkownik AZ napisał:

    > Ale czemu chcac odliczac 100% musze pisac kilometrowke a nie moge pisac
    >
    > kilometrowki jezdzac prywatnie+sluzbowo i odliczac tylko za sluzbowe?

> [...]

    Odpowiedź jest tak prosta że jak jej nie znasz to nie jesteś w stanie przyjąć
    informacji bo by Ci się mózg wygładził do połysku.

  • 183. Data: 2014-07-09 13:04:20
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-07-09, k...@g...com <k...@g...com> wrote:

    > Odpowiedź jest tak prosta że jak jej nie znasz to nie jesteś w stanie przyjąć
    informacji bo by Ci się mózg wygładził do połysku.

    Gowno prosta. Prosta jest w twojej chorej rzeczywistosci w ktorej traktujesz
    wszysktich jak zlodziei.

    Taki okradany nie jest dluzny wiec tego czego sobie nie moze odliczyc to przytnie
    z nawiazka na czyms innym i tyle.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 184. Data: 2014-07-09 13:07:43
    Od: tá´Ź

    kogutek444 wrote:

    > Ja jestem beneficjentem. Tak że odpierdol się od beneficjentów.

    No i wszystko jasne.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 185. Data: 2014-07-09 13:10:37
    Od: tá´Ź

    AZ wrote:

    > Gowno prosta. Prosta jest w twojej chorej rzeczywistosci w ktorej
    > traktujesz wszysktich jak zlodziei.

    Znanym jest mechanizm projekcji, kiedy to człowiek przypisuje innym swoje
    własne cechy. Czy tutaj mamy z nim do czynienia -- nie wiem.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 186. Data: 2014-07-09 14:08:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-07-09 10:16, AZ wrote:

    > Ale czemu chcac odliczac 100% musze pisac kilometrowke a nie moge pisac
    > kilometrowki jezdzac prywatnie+sluzbowo i odliczac tylko za sluzbowe?

    Chciałeś prosto - narzekasz, że prosto... Przyznaj się, że chciałbyś
    żeby uprościli, ale tylko na twoją korzyść;)

    Shrek.

  • 187. Data: 2014-07-09 14:14:49
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-07-09, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Chciałeś prosto - narzekasz, że prosto... Przyznaj się, że chciałbyś
    > żeby uprościli, ale tylko na twoją korzyść;)

    Chcialem uczciwie. Pisanie kilometrowki to nie jest uproszczenie.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 188. Data: 2014-07-09 14:26:02
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 9 lipca 2014 14:14:49 UTC+2 użytkownik AZ napisał:

    > Chcialem uczciwie. Pisanie kilometrowki to nie jest uproszczenie.
    >

    > --
    >
    > Artur
    >
    > ZZR 1200

    Masz`rację że pisanie kilometrówki to nie ułatwienie. Pisanie rachunków albo
    wystawianie paragonów z kasy to też nie są ułatwienia. A jednak wszyscy grzecznie
    paragony z kas dają do ręki. Pechowe nie danie paragonu = mandat dla sprzedawcy i
    kara pieniężna dla właściciela biznesu. Pisanie kilometrówki daje firmie wymierne
    korzyści wyższe niż strata kilkudziesięciu sekund na wypełnienie. Pracownik za czas
    potrzebny do wypełnienia kilometrówki ma płacone i nie ponosi z tego tytułu strat.
    Pracodawca zyskuje a US ma czystą sytuację. Same plusy dodatnie.

  • 189. Data: 2014-07-09 14:56:59
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-07-09, k...@g...com <k...@g...com> wrote:

> [...]
    Pracodawca zyskuje a US ma czystą sytuację. Same plusy dodatnie.

    Ale masz pojecie jak to teraz dziala? Bo chyba nie.

    Kilometrowke musisz pisac jak chcesz odliczac 100% VAT i zadeklarujesz, ze
    samochod nie zrobi kilometra prywatnie. Nie masz mozliwosci pisania
    kilometrowki dla uzytku mieszanego i odliczania proporcjonalnie, w zamian
    masz mozliwosci odliczenia 50% VAT od rzeczy zwiazanych z pojazdem
    i obietnice tuska, ze bedziesz mogl za rok odliczac 50% VAT od paliwa.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 190. Data: 2014-07-09 14:59:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-07-09 14:14, AZ wrote:

    > Chcialem uczciwie. Pisanie kilometrowki to nie jest uproszczenie.

    Jak chcesz prosto to odliczaj 50%. Jak chcesz uczciwie, rób
    kilometrówkę. Przecież tak masz ze wszystkim - chcesz uczciwie płacić
    podatki - prowadź ewidencję - chcesz prosto weź ryczałt.

    Przyznaj uczciwie jak już taki uczciwy jesteś, że tu nie chodzi p
    prostotę, a o to, żeby było korzystnie. I już - ja ci tego za złe nie
    mam - tylko po co kręcić ze sztucznymi argumentami. Każdy chce
    korzystnie dla siebie i nie widzę w tym niec złego, że chce. Tylko niech
    powie to wprost a nie ściemnia;)

    Shrek.