  • 171. Data: 2014-07-08 21:23:57
    Temat: Re: US dziala.
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 08 Jul 2014 19:55:50 +0200 osobnik zwany Icek napisał:
    ściga urzędników
    > kradnących spinacze i papier ? Kserujących prywate na urzędowym ksero ?
    > Wykorzystujących służbowe auta do prywatnych celów (patrz policja i ich
    > radiowozy zwane blue taxi) ? Czemu szefostwo ZUS musi wozić się autami
    > za 200 tys - to jest jawna kradzież.

    pomyliłeś adresatów. Jeśli ZUS płaci podatki zgodnie z prawem to US nic
    do tego nie ma

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 172. Data: 2014-07-09 00:10:41
    Od: tá´Ź

    kogutek444 wrote:

    > Marzy mi się żeby ludzie tak bezczelnie nie okradali swojego państwa.

    Przede wszystkim to państwo okrada uczciwych, pracowitych ludzi, a
    rozgrabione mienie rozdaje menelom i cwaniakom.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 173. Data: 2014-07-09 00:13:01
    Od: tá´Ź

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Przeważa opinia, że po prostu ustawy nie przeczytałeś.

    Nie jestem prawnikiem, to po co miałem się jej uczyć na pamięć?

    > Pracownikowi
    > przysługuje RYCZAŁT na koszty związane z pracą, obejmuje
    > on koszty dojazdu, zaś w szczególności jest uprawnienie do odliczania
    > przekraczających ten ryczałt wydatków na komunikację *publiczną*.

    Zdaje się, ze jakiś śmieszny i zupełnie nieadekwatny.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 174. Data: 2014-07-09 00:57:03
    Od: tá´Ź

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Z przyczyn formalnoprawnych.
    > Wypłata dywidendy powinna być za to za co jest (z zysku), wypłata
    > za pełnienie stanowiska powinna być za to za co jest ("za pracę", w
    > skrócie).
    > Zróżnicowanie podatków prowadzi właśnie do tego co nazywasz
    > "optymalizacją podatkową", a co JEST kombinatorstwem, tyle, że nie do
    > udowodnienia :>

    Jeśli jednocześnie jesteś większościowym udziałowcem spółki i pełnisz tam
    jakąś funkcję, to możesz zdecydować, czy i w jakiej wysokości będzie
    wypłacana dywidenda oraz jakiej wysokości uposażenie będziesz pobierał.
    Gdzie tu kombinatorstwo?

    > Nie, bo jest to literalnie wyrażona ulga. Dokładnie za to, za co miała
    > być.

    Tak samo jak uprawnienia do wypłacania dywidendy czy zawierania umów.

    > Ale za to jest zasada, że to nie przepisy podatkowe stanowią
    > o kwalifikacji zdarzenia (dopiero kwalifikują do opodatkowania).
    > Zysk to zysk, wynagrodzenie za czynności to wynagrodzenie.

    Ale nikt nie każe wypłacać dywidendy, podobnie jak wynagrodzenia, ani nie
    mówi, ile ma wynosić.

    > Zróżnicowanie podatków w ten sposób, że W OGÓLE ISTNIEJE różnica
    > w podatku pobranym poprzez różną kwalifikację, wprost prowadzi do
    > obchodzenia prawidłowości kwalifikacji, i to do tego stopnia, że sporo
    > osób (w tym Ty) nawet nie widzi że to JEST nieprawidłowe.

    Ale gdzie tu "obchodzenie"? Taka sytuacja miałaby w przypadku
    podpisywania fikcyjnych umów, a o tym tutaj nie mówimy.

    Zresztą podatek od dywidendy to kolejny idiotyzm w najczystszej postaci,
    który, co oczywiste, prowadzi często do różnych patologii.

    > Jakby to ująć... jak przechodzę na czerwonym, to przechodzę. Jak
    > uważam, że tak jest lepiej, to tak uważam (a owszem, znajdziesz
    > w archiwach takie przypadki, kiedy uważam że JEST).
    > Ale problem zacznie się wtedy, jak będę uważał że tak MA BYĆ. Bo nie
    > uważam :> (konkretnie, uważam że przepis w istniejącej
    > postaci jest głupi, prawidłowy jest model angielski).

    To nie jest analogia, przecież to wszystko się zazębia. Pewne czynności
    można rozliczać na różne sposoby w sposób całkowicie zgodny z prawem i
    nie mam tu tylko na myśli tego, że nie da się tej niezgodności udowodnić.
    Po prostu jej nie ma.

    > A Ty piszesz, że wypłata wynagrodzenia zamiast zysku lub
    > zysku zamiast wynagrodzenia jest czymś PRAWIDŁOWYM.
    > No to się nie dogadamy.

    Skoro większościowy udziałowiec pełni jakąś funkcję, to dlaczego nie może
    sobie za nią ustalić takiego wynagrodzenia, jak mu się podoba? Ustawowych
    płac, poza płacą minimalną, jeszcze u nas nie ma.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 175. Data: 2014-07-09 01:06:35
    Od: tá´Ź

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Nie można.
    > Nadal podatek będzie wyższy przy "współpracy" niż przy "produkcji
    > własnej". Poza tym, zaczęcie z "preferencjami" natychmiast przywraca
    > ścieżki do kombinowania. Pojawią się w innym miejscu i zostaną
    > natychmiast wykorzystane przez... wielkie koncerny.

    I co z tego? Bilans i tak może być na plus, choć mniej na plus niż teraz.
    Jeśli outsourcing da 15% oszczędności, a podatek wyniesie np. 2% to ile
    będzie w sumie?

    Zdaje Ci się. :)

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 176. Data: 2014-07-09 01:10:17
    Od: tá´Ź

    kogutek444 wrote:

    > Nawet idealny komunizm tego nie załatwi

    "Nawet komunizm". To dobrze podsumowuje brednie, które emitujesz.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 177. Data: 2014-07-09 01:11:32
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 9 lipca 2014 00:10:41 UTC+2 użytkownik t? napisał:

    > Przede wszystkim to państwo okrada uczciwych, pracowitych ludzi, a
    >
    > rozgrabione mienie rozdaje menelom i cwaniakom.
    >

    > --
    >
    > ss??q s? ??u??ou??

    Państwo to byt nieożywiony. Jeśli już to okradają ludzie którzy nim zarządzają. jak
    coś wiesz kto okrada to zgłoś do prokuratury.

  • 178. Data: 2014-07-09 01:12:30
    Od: tá´Ź

    kogutek444 wrote:

    > Dobrym rozwiązaniem
    > były by karty drogowe. Uczciwi nie mieli by powodu do obaw ze ich ktoś
    > ukarze. Praca z wypełnianiem zerowa. Jazda po mieście 40 kilometrów i
    > stan licznika na koniec dnia.

    Lecz się.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 179. Data: 2014-07-09 01:13:35
    Od: tá´Ź

    kogutek444 wrote:

    > Państwo to byt nieożywiony. Jeśli już to okradają ludzie którzy nim
    > zarządzają. jak coś wiesz kto okrada to zgłoś do prokuratury.

    Na tym cały ten system w tej chwili polega, dowiedz się może jakie grupy
    są głównym płatnikiem, a kto beneficjentem.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 180. Data: 2014-07-09 01:25:51
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 9 lipca 2014 01:13:35 UTC+2 użytkownik t? napisał:

    > Na tym cały ten system w tej chwili polega, dowiedz się może jakie grupy
    >
    > są głównym płatnikiem, a kto beneficjentem.
    >

    > --
    >
    > ss??q s? ??u??ou??

    Ja jestem beneficjentem. Tak że odpierdol się od beneficjentów.