    From: tá´Ź
    Subject: Re: US dziala.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <loitv8$ud7$1@node2.news.atman.pl>
    <53ad4af3$0$2233$65785112@news.neostrada.pl>
    <lojrom$roo$1@node1.news.atman.pl>
    <53adf063$0$2359$65785112@news.neostrada.pl>
    <lomect$gfj$1@node1.news.atman.pl>
    <53af0166$0$2247$65785112@news.neostrada.pl>
    <looggo$kpm$1@node1.news.atman.pl>
    <53afe416$0$2377$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1406300944420.2760@quad>
    <lorf7v$kam$1@node1.news.atman.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1406301538140.5564@quad>
    <53b80567$0$2229$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1407051952280.2324@quad>
    Date: 05 Jul 2014 18:31:04 GMT

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Ależ doskonale rozumiem, że *przyjęło się*, że "nie będę z tobą
    > gadał". Niemniej, to nie jest *obiektywna* przyczyna "koniczności",
    > tylko
    > spełnianie czyjegoś (nawet, jeśli jest "ogólnie przyjęte") widzimisię.

    Jest obiektywne, skoro odpowiedni ubiór jest warunkiem koniecznym do
    prowadzenia danego typu działalności, a w wielu przypadkach garnitur jest
    właśnie takim ubiorem.

    Nie bardzo rozumiem Twoją uwagę o "widzimisie", przecież praktycznie cały
    proces sprzedaży opiera się na takim czy innym "widzimisie" klientów.
    Realne potrzeby to tylko jakaś część, często niewielka. Idąc Twoim tokiem
    myślenia można przyczepić się do dowolnego praktycznie kosztu
    przedsiębiorstwa, wysnuwając jakieś absurdalne, wzięte z sufitu tezy, że
    w jakimś utopijnym środowisku dany koszt byłby zbędny.

    Firma działa w środowisku realnym, a realnie odpowiedni ubiór ma kluczowe
    lub przynajmniej istotne znacznie w większości branż. Konieczność
    kupienia kilku garniturów jest jak najbardziej kosztem ściśle związanym z
    prowadzeniem takiej działalności bo bezpośrednio wpływa na jej efekt.

    No i zresztą na tym przykładzie widać doskonale absurd opodatkowania
    podatkiem dochodowym, ponieważ jego wysokość zależy od tego co jakiś
    urzędnik uzna, bądź nie, za mój koszt i w dodatku jeszcze mogę dostać
    karę, jeśli będzie miał inne zdanie niż ja (chociaż na moim biznesie
    najczęściej się nie zna).

    --
    ss??q s? ??u??ou??