  • Data: 2014-07-05 21:43:19
    Temat: Re: US dziala.
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 5 lipca 2014 21:14:01 UTC+2 użytkownik t? napisał:

    > A przedsiębiorcy przed bankructwem nie chroni kodeks pracy i co z tego?
    >

    > Jeśli przedsiębiorca pracuje zarówno w domu jak i w firmie (a tak jest
    >
    > prawie zawsze), to dlaczego komunikacja pomiędzy domem, a firmą nie jest
    >
    > kosztem. Nie jest, bo?
    >

    > A co do US, to zdaje się, przeważa opinia, że dojazdy do pracy to nie
    >
    > koszt, ale jest to opinia na poziomie logiki tej, ze kupno garnituru to
    >
    > nie koszt i wielu innych, tworzonych wyłącznie pod kątem
    >
    > zmaksymalizowania wpływów do budżetu.
    >

    > --
    >
    > ss??q s? ??u??ou??

    jak udowodni w US że przejazdy z domu do biura są uzasadnione to jestem zdania że US
    powinien uznać takie przejazdy. Tylko czy udowodni? A jak udowodni zakup paliwa w
    niedzielę 150 kilometrów od siedziby firmy. Na dodatek miejscowość w której tankował
    i wziął na stacji fakturę to ta sama miejscowość w której ma działkę rekreacyjna. I
    to nie będzie jedyna faktura wystawiona w niedzielę w tej miejscowości. Dobrym
    rozwiązaniem były by karty drogowe. Uczciwi nie mieli by powodu do obaw ze ich ktoś
    ukarze. Praca z wypełnianiem zerowa. Jazda po mieście 40 kilometrów i stan licznika
    na koniec dnia. Wtedy w czasie kontroli można sprawdzić co tez kierowca wyjeździł po
    mieście, czy ma na ten dzień jakiś rachunek albo paragon że coś kupił albo fakturę
    zawiózł.