  • Data: 2014-07-06 23:29:50
    Temat: Re: US dziala.
    Od: Mruk <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jak udowodni w US że przejazdy z domu do biura są uzasadnione to jestem zdania że
    US powinien uznać takie przejazdy. Tylko czy udowodni? A jak udowodni zakup paliwa w
    niedzielę 150 kilometrów od siedziby firmy. Na dodatek miejscowość w której tankował
    i wziął na stacji fakturę to ta sama miejscowość w której ma działkę rekreacyjna. I
    to nie będzie jedyna faktura wystawiona w niedzielę w tej miejscowości. Dobrym
    rozwiązaniem były by karty drogowe. Uczciwi nie mieli by powodu do obaw ze ich ktoś
    ukarze. Praca z wypełnianiem zerowa. Jazda po mieście 40 kilometrów i stan licznika
    na koniec dnia. Wtedy w czasie kontroli można sprawdzić co tez kierowca wyjeździł po
    mieście, czy ma na ten dzień jakiś rachunek albo paragon że coś kupił albo fakturę
    zawiózł.

    ty naprawdę głupi jesteś