-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!news.mixmin.net!aioe.org!.POSTED!not-for-mail
From: LEPEK <g...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: US Army.
Date: Tue, 5 Dec 2017 23:34:13 +0100
Organization: Aioe.org NNTP Server
Lines: 51
Message-ID: <p076su$3g5$1@gioia.aioe.org>
References: <o...@l...harvard.local>
<p04cn0$33b$1@node1.news.atman.pl> <p04jgp$jde$1@gioia.aioe.org>
<5a2685c4$0$662$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: EHyKmv+7DEog8yywX3NboQ.user.gioia.aioe.org
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Complaints-To: a...@a...org
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.5.0
Content-Language: pl
X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2620186
[ ukryj nagłówki ]W dniu 05.12.2017 o 12:40, J.F. pisze:
> Użytkownik "LEPEK" napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:p04jgp$jde$...@g...aioe.org...
>> Nie mówię, że łatwo jest takie cielsko wytargać z błota, ale to...
>> Po pierwsze mieli tam sprzętu tyle, że można by czołg bez gąsienic
>> wyciągać.
>
> Widac nie, skoro nie wyciagneli :-)
Widać - nie dali rady. Napędy, opony, wciągarki... wszystko na nic, jak
nie potrafi się tego używać.
>> Po drugie - jak widać już od początku filmu - są kompletnie
>> nieprzygotowani do manewrowania, bo np. 'dyrygent' stoi dokładnie przy
>> linie łączącej - gdyby ona się zerwała, to było by dwóch 'dyrygentów';
>
> Widac to jest amerykanska lina i ona nie peka :-)
Ano chyba, że tak.
>> poza tym od razu widać, że lepiej złapać za tył (i jak jest za wąsko,
>> to nie trzeba zawracać).
>
> Tam chyba dwie ciezarowki byly w rowie, no i potem trzecia.
> Jedna na moj gust trzeba bylo wyciagac od tylu, druga od przodu.
Fakt.
>> Po trzecie zawracając takie coś położyć na bok nie jest trudno, ale
>> tam jest tyle miejsca, że parami powinni zawracać bez uszczerbku (a na
>> pewno jakby pomyśleli, to w granicach 1 km znalazłby się utwardzony
>> zjazd do nawrotki). No amatorka taka, że nie dałbym służbowego Punto
>> prowadzić, a oni logistykę ciężkimi ciągnikami próbują ogarniać...
>
> Ale niedawno rozmawialem z takim na jakims pokazie - nie taka calkiem
> amatorka, skoro ich wyslali gdzies z Bawarii do Orzysza na cwiczenia.
> Specjalnie po to, zeby sie zapoznali z warunkam > A ze jechali Strykerami, to tylko
nocami im pozwalali, choc na moj gust
> na autostradzie to one sie mieszcza.
> W ciezarowce automatyczna skrzynia ... ale kierowca mowi, ze manualem
> tez potrafi :-)
>
> J.
>
Widać to nie byli ci sami ;)
Pozdr,
--
L E P E K Pruszcz Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm
Avensis CDT220 1CDFTV sedan'01
Avensis ADT270 1ADFTV sedan'08
MX-5 II NB FL B6-ZE rdstr'03
Następne wpisy z tego wątku
- 06.12.17 08:40 T.
- 06.12.17 08:46 T.
- 06.12.17 11:03 yabba
- 06.12.17 12:44 J.F.
- 06.12.17 21:32 Tomasz Pyra
- 06.12.17 21:44 Tomasz Pyra
- 06.12.17 22:49 yabba
- 07.12.17 00:02 Tomasz Pyra
- 07.12.17 00:39 yabba
- 07.12.17 08:18 T.
- 07.12.17 23:51 yabba
- 08.12.17 00:09 Tomasz Pyra
- 08.12.17 00:39 yabba
- 08.12.17 01:32 Tomasz Stiller
- 08.12.17 01:47 yabba
Najnowsze wątki z tej grupy
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
Najnowsze wątki
- 2025-03-12 Ryga => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i Kad
- 2025-03-12 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-12 Warszawa => Programista C <=
- 2025-03-12 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-03-12 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- 2025-03-12 Warszawa => Generative AI Engineer <=
- 2025-03-12 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-03-12 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Production Coordinator / Representant Product Dev <=
- 2025-03-12 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-12 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Junior Digital Product Manager <=