eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyUS ArmyRe: US Army.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!peer01.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer02.fr7!futter-mich.highwinds-
    media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostr
    ada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <o...@l...harvard.local>
    <p04cn0$33b$1@node1.news.atman.pl> <p04jgp$jde$1@gioia.aioe.org>
    In-Reply-To: <p04jgp$jde$1@gioia.aioe.org>
    Subject: Re: US Army.
    Date: Tue, 5 Dec 2017 12:40:49 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 38
    Message-ID: <5a2685c4$0$662$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.155.173
    X-Trace: 1512474052 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 662 83.26.155.173:54588
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Body-CRC: 1241758215
    X-Received-Bytes: 2734
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2620149
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "LEPEK" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:p04jgp$jde$...@g...aioe.org...
    >Nie mówię, że łatwo jest takie cielsko wytargać z błota, ale to...
    >Po pierwsze mieli tam sprzętu tyle, że można by czołg bez gąsienic
    >wyciągać.

    Widac nie, skoro nie wyciagneli :-)

    >Po drugie - jak widać już od początku filmu - są kompletnie
    >nieprzygotowani do manewrowania, bo np. 'dyrygent' stoi dokładnie
    >przy linie łączącej - gdyby ona się zerwała, to było by dwóch
    >'dyrygentów';

    Widac to jest amerykanska lina i ona nie peka :-)

    >poza tym od razu widać, że lepiej złapać za tył (i jak jest za wąsko,
    >to nie trzeba zawracać).

    Tam chyba dwie ciezarowki byly w rowie, no i potem trzecia.
    Jedna na moj gust trzeba bylo wyciagac od tylu, druga od przodu.

    >Po trzecie zawracając takie coś położyć na bok nie jest trudno, ale
    >tam jest tyle miejsca, że parami powinni zawracać bez uszczerbku (a
    >na pewno jakby pomyśleli, to w granicach 1 km znalazłby się
    >utwardzony zjazd do nawrotki). No amatorka taka, że nie dałbym
    >służbowego Punto prowadzić, a oni logistykę ciężkimi ciągnikami
    >próbują ogarniać...

    Ale niedawno rozmawialem z takim na jakims pokazie - nie taka calkiem
    amatorka, skoro ich wyslali gdzies z Bawarii do Orzysza na cwiczenia.
    Specjalnie po to, zeby sie zapoznali z warunkami.
    A ze jechali Strykerami, to tylko nocami im pozwalali, choc na moj
    gust na autostradzie to one sie mieszcza.
    W ciezarowce automatyczna skrzynia ... ale kierowca mowi, ze manualem
    tez potrafi :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: