-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!peer01.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer02.fr7!futter-mich.highwinds-
media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostr
ada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <o...@l...harvard.local>
<p04cn0$33b$1@node1.news.atman.pl> <p04jgp$jde$1@gioia.aioe.org>
In-Reply-To: <p04jgp$jde$1@gioia.aioe.org>
Subject: Re: US Army.
Date: Tue, 5 Dec 2017 12:40:49 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 38
Message-ID: <5a2685c4$0$662$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.26.155.173
X-Trace: 1512474052 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 662 83.26.155.173:54588
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Body-CRC: 1241758215
X-Received-Bytes: 2734
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2620149
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "LEPEK" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:p04jgp$jde$...@g...aioe.org...
>Nie mówię, że łatwo jest takie cielsko wytargać z błota, ale to...
>Po pierwsze mieli tam sprzętu tyle, że można by czołg bez gąsienic
>wyciągać.
Widac nie, skoro nie wyciagneli :-)
>Po drugie - jak widać już od początku filmu - są kompletnie
>nieprzygotowani do manewrowania, bo np. 'dyrygent' stoi dokładnie
>przy linie łączącej - gdyby ona się zerwała, to było by dwóch
>'dyrygentów';
Widac to jest amerykanska lina i ona nie peka :-)
>poza tym od razu widać, że lepiej złapać za tył (i jak jest za wąsko,
>to nie trzeba zawracać).
Tam chyba dwie ciezarowki byly w rowie, no i potem trzecia.
Jedna na moj gust trzeba bylo wyciagac od tylu, druga od przodu.
>Po trzecie zawracając takie coś położyć na bok nie jest trudno, ale
>tam jest tyle miejsca, że parami powinni zawracać bez uszczerbku (a
>na pewno jakby pomyśleli, to w granicach 1 km znalazłby się
>utwardzony zjazd do nawrotki). No amatorka taka, że nie dałbym
>służbowego Punto prowadzić, a oni logistykę ciężkimi ciągnikami
>próbują ogarniać...
Ale niedawno rozmawialem z takim na jakims pokazie - nie taka calkiem
amatorka, skoro ich wyslali gdzies z Bawarii do Orzysza na cwiczenia.
Specjalnie po to, zeby sie zapoznali z warunkami.
A ze jechali Strykerami, to tylko nocami im pozwalali, choc na moj
gust na autostradzie to one sie mieszcza.
W ciezarowce automatyczna skrzynia ... ale kierowca mowi, ze manualem
tez potrafi :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 05.12.17 13:05 J.F.
- 05.12.17 13:36 yabba
- 05.12.17 13:48 yabba
- 05.12.17 18:49 Tomasz Pyra
- 05.12.17 18:58 Tomasz Pyra
- 05.12.17 19:06 WS
- 05.12.17 19:44 J.F.
- 05.12.17 23:34 LEPEK
- 06.12.17 08:40 T.
- 06.12.17 08:46 T.
- 06.12.17 11:03 yabba
- 06.12.17 12:44 J.F.
- 06.12.17 21:32 Tomasz Pyra
- 06.12.17 21:44 Tomasz Pyra
- 06.12.17 22:49 yabba
Najnowsze wątki z tej grupy
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
Najnowsze wątki
- 2025-03-05 Środa Wielkopolska => Konsultant wewnętrzny SAP FI/CO <=
- 2025-03-05 Zielona Góra => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-03-05 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-03-05 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-05 Zaniepokojeni mieszkańcy
- 2025-03-05 Ile pieniędzy ma bank?
- 2025-03-05 Ostrów Świętokrzy => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-05 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-03-05 Warszawa => Frontend Developer (Angular13+) <=
- 2025-03-05 Warszawa => Frontend Developer (obszar Angular13+) <=
- 2025-03-05 Chiny-Kraków => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-05 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-03-05 China-Kraków => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-05 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-05 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=