  • 21. Data: 2014-05-16 20:38:29
    Temat: Re: UPS z sinusoidą
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2014-05-16 20:22, Pszemol pisze:
    > Acha... fascynujące jest to co tu wypisujesz.
    > Zapewniam Cię, że jesteś w błędzie....
    >
    > To, że stary UPS Ci się wyłączał od razu wynikało
    > najprawdopodobniej z prostego faktu, że zużył się
    > w nim akumulator (albo po prostu wysechł ze starości).
    > Zamiast kupować nowy UPS wystarczyło wymienić
    > akumulator w tym starym i pracowałby jak nowy!

    http://forum.dobreprogramy.pl/zasilacz-awaryjny-powe
    rcom-ups-pcm-i-psu-chieftec-t449094/

    "Natomiast na tym Chieftecu to ani pół sekundy nie wytrzyma - przełączy
    się, słychać tyknięcie, bzyczenie ale i tak gaśnie. Gdy chcę odpalić
    kompa z UPSa to tylko wszystko wystartuje i zgaśnie."

    "Przypuszczam, że chodzi o standardowy problem - niektóre zasilacze mają
    APFC (Aktywne PFC). Ten Chieftec ma. APFC nie pracuje z żadnym UPS-em,
    który nie daje na wyjściu sinusoidy. Twój daje "quasisinusoidę", czyli
    pewnie nie współpracuje przez to "quasi"."

  • 22. Data: 2014-05-16 20:42:25
    Temat: [OT] UPS z sinusoidą
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    co to jest tak naprawdę to PFC i aktywne i pasywne?
    może Ktoś by wyjaśnił?

  • 23. Data: 2014-05-16 22:39:05
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-05-16 19:50, Maciek pisze:
    > Czyli bliska rodzina :->

    A kojarz sobie co chcesz. Na zdrowie!

    --
    animka

  • 24. Data: 2014-05-16 22:55:51
    Temat: Re: [OT] UPS z sinusoidą
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 16 May 2014 20:42:25 +0200, tusk, donald tusk napisał(a):

    > co to jest tak naprawdę to PFC i aktywne i pasywne?
    > może Ktoś by wyjaśnił?

    http://bit.ly/1nY1PZE
    Enjoy.

    [ Jeżeli chcesz być kochany, kochaj sam siebie. (Seneka) ]

  • 25. Data: 2014-05-17 14:07:44
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Borneq" <b...@a...hidden.pl> wrote in message

> [...]
    > który nie daje na wyjściu sinusoidy. Twój daje "quasisinusoidę", czyli
    > pewnie nie współpracuje przez to "quasi"."

    No i czy Twój pecet miał taki zasilacz czy tylko UPS miał stary aku?

  • 26. Data: 2014-05-20 21:50:53
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Niestety potrafi ciągnąć jak cholera, mój ponad 30 wat.
    W dodatku może być zbyt czuły na skoki napięcia, na końcu mojej nowej instalacji
    elektrycznej teoretyczne 230 V potrafi skakać do
    226 V (bez obciążenia) i już się zasilaczowi włącza przetwornica.
    Zachciało mi się sinusa ;-)

    -----

  • 27. Data: 2014-05-21 14:34:15
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Przemysław Ryk <p...@g...com> wrote:

    > http://bit.ly/1nY1PZE
    > Enjoy.

    Przecież ten troll jest nieczytaty...

    --
    SELECT finger FROM hand WHERE id = 3;
    http://www.chmurka.net/

  • 28. Data: 2014-05-24 14:40:58
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 21 May 2014 12:34:15 +0000 (UTC), Adam Wysocki napisał(a):

    > Przecież ten troll jest nieczytaty...

    Ale może komuś normalnemu na przyszłość się przyda.

    [ To jest komiczne, że mężczyzna, który się nie musi troszczyć o nic na ]
    [ świecie, żeni się. (Eminem) ]

  • 29. Data: 2014-05-27 10:55:39
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Przemysław Ryk <p...@g...com> wrote:

    >>> http://bit.ly/1nY1PZE

    > Ale może komuś normalnemu na przyszłość się przyda.

    Ktoś normalny umie wpisać w Google PFC :)

  • 30. Data: 2014-06-03 21:23:14
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 27 May 2014 08:55:39 +0000 (UTC), Adam Wysocki napisał(a):

    > Ktoś normalny umie wpisać w Google PFC :)

    Gdyby ewentualnie czasu brakło... ;D

    [ Gdy mężczyźnie jest źle - szuka żony. Gdy mężczyźnie jest dobrze - żona ]
    [ szuka jego. (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]