  • 1. Data: 2014-05-08 12:50:43
    Temat: jaka karta graf przyśpieszająca www
    Od: "zhbick" <k...@s...de>

    Chciałbym skorzystać z akceleracji GPU w przeglądarkach internetowych w
    dwóch dosyć leciwych pecetach (P4 3.2 GHz z HT - złącze AGP oraz
    dwurdzeniowym AMD na podstawce AM2 - złącze PCI-E). Test Psychedelic zwraca
    wynik na poziomie kilku- kilkunastu klatek. Jakich kart graficznych szukać?
    Testowo sprawdziłem pożyczoną GF 8800 GTX i hula aż miło.

    Czy np taki archaiczny GF 6600 GT 128MB spełni wymagania?

  • 2. Data: 2014-05-08 13:02:53
    Temat: Re: jaka karta graf przyśpieszająca www
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    zhbick nabazgrał(a):

> [...]
    > miło.
    > Czy np taki archaiczny GF 6600 GT 128MB spełni wymagania?

    Chyba wsztstko co nie jest on-board spełni twoje wymagania ... chyba że to
    jakiś MEGA zabytek

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 3. Data: 2014-05-08 21:54:50
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    Użytkownik "zhbick" <k...@s...de> napisał w wiadomości
> [...]
    > szukać? Testowo sprawdziłem pożyczoną GF 8800 GTX i hula aż miło.
    >
    > Czy np taki archaiczny GF 6600 GT 128MB spełni wymagania?

    Od Nvidii karty dx10 (może być Geforce 8400/8500), od AMD karty dx10.1
    (Radeony 4xxx).