  • 11. Data: 2014-05-11 12:19:06
    Temat: Re: UPS z sinusoidą
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    Kupiłem http://allegro.pl/show_item.php?item=4220732834

  • 12. Data: 2014-05-11 12:34:21
    Od: marek <marek@>

    On 11.05.2014 12:14, doom3 wrote:

    > To chyba jakies mega przedpotopowe, albo rzeczywiscie nie mialem z nimi
    > stycznosci.

    http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1872777.html#1
    1752644

    http://www.apc.com/resource/include/techspec_index.c
    fm?base_sku=sc620i&tab=models

    Marek

  • 13. Data: 2014-05-11 17:33:05
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Borneq" <b...@a...hidden.pl> wrote in message

    > Kupiłem http://allegro.pl/show_item.php?item=4220732834

    To jeszcze raz napisz, dlaczego dopłaciłeś za sinusoidę? :-)

  • 14. Data: 2014-05-15 19:18:34
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2014-05-11 17:33, Pszemol pisze:
    > To jeszcze raz napisz, dlaczego dopłaciłeś za sinusoidę? :-)

    Stary UPS który miałem wyłączał się od razu, ten po 22 minutach miał
    jeszcze 3 diody z czego wszystkiego było 5 diod, piąta raczej od razu
    zgasła, ale czwarta utrzymywała się bardzo długo. Więc nie sprawdziłem
    całego czasu czuwania.
    Czy w przypadku gdy komputer ciągnie mało prądu a UPS mam dużą moc, to
    nie występują straty energii? Czy włączony UPS z wyłączonym komputerem
    nie ciągnie prądu?

  • 15. Data: 2014-05-16 01:06:17
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > jeszcze 3 diody z czego wszystkiego było 5 diod, piąta raczej od razu
    > zgasła, ale czwarta utrzymywała się bardzo długo. Więc nie sprawdziłem

    O czym Ty piszesz? Czy rozumiesz moje pytanie? :-)
    Mam go zadać innymi słowami?

    > Czy w przypadku gdy komputer ciągnie mało prądu a UPS mam
    > dużą moc, to nie występują straty energii?

    Straty energii występują ZAWSZE.

    > Czy włączony UPS z wyłączonym komputerem nie ciągnie prądu?

    Ciągnie, choćby na podtrzymywanie stanu naładowania baterii.

  • 16. Data: 2014-05-16 08:20:28
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2014-05-16 01:06, Pszemol pisze:

    > O czym Ty piszesz? Czy rozumiesz moje pytanie? :-)
    > Mam go zadać innymi słowami?

    Dzięki sinusoidzie długo trzyma zamiast od razu się wyłączać

  • 17. Data: 2014-05-16 08:49:35
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-05-16 08:20, Borneq pisze:
    > Dzięki sinusoidzie długo trzyma zamiast od razu się wyłączać
    Ty chyba musisz się dobrze znać z Animką. Rodzina?

    Maciek

  • 18. Data: 2014-05-16 14:46:15
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-05-16 08:49, Maciek pisze:
    > Ty chyba musisz się dobrze znać z Animką. Rodzina?

    Nie mam UPS-a i odmerdaj się ode mnie.

    --
    animka

  • 19. Data: 2014-05-16 19:50:01
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-05-16 14:46, animka pisze:
    > Nie mam UPS-a i odmerdaj się ode mnie.
    Czyli bliska rodzina :->

    Maciek

  • 20. Data: 2014-05-16 20:22:34
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Dzięki sinusoidzie długo trzyma zamiast od razu się wyłączać

    Acha... fascynujące jest to co tu wypisujesz.
    Zapewniam Cię, że jesteś w błędzie....

    To, że stary UPS Ci się wyłączał od razu wynikało
    najprawdopodobniej z prostego faktu, że zużył się
    w nim akumulator (albo po prostu wysechł ze starości).
    Zamiast kupować nowy UPS wystarczyło wymienić
    akumulator w tym starym i pracowałby jak nowy!