  • 1. Data: 2014-05-09 20:09:55
    Temat: UPS z sinusoidą
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    Szukam jakiegoś niedrogiego podtrzymywacza napięcia, warunek aby dość
    długo trzymał, co chyba wiąże się z tym aby generował sinusoidę

  • 2. Data: 2014-05-09 20:48:11
    Temat: Re: UPS z sinusoidą
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    nie to nie wiąże się z generowaniem sinusoidy...

  • 3. Data: 2014-05-10 12:43:53
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2014-05-09 20:09, Borneq pisze:
    > Szukam jakiegoś niedrogiego podtrzymywacza napięcia, warunek aby dość
    > długo trzymał, co chyba wiąże się z tym aby generował sinusoidę
    Nie, to się nie wiąże, a wręcz jest odwrotnie - te które dają ładną
    sinusoidę, mają też mniejszą sprawność i przez to krócej podtrzymują.
    Lepiej sprecyzuj - co chcesz podtrzymywać, o jakiej mocy, i co dla
    ciebie oznacza niedrogo

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 4. Data: 2014-05-10 12:54:40
    Od: "zhbick" <k...@s...de>

    Użytkownik "tusk, donald tusk" napisał w wiadomości grup

    > nie to nie wiąże się z generowaniem sinusoidy...

    jednak wątkotwórca ma trochę racji ;)

    próbowałeś podtrzymywać PC posiadający zasilacz z aktywnym PFC przy pomocy
    UPS dającego trapez? Czas podtrzymania poniżej 1 sekundy ;)

  • 5. Data: 2014-05-10 18:02:18
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    no tak, ale zwykle przy opisie UPSa pisze ile podtrzymuje przy jakiej
    mocy, trzeba by się tylko zastanowić ile mocy pobiera taki PC, ja nie
    wiem... może Ktoś bardziej kompetentny?

    ja mam UPS 2000VA, testuję go na żarówce 60W - podtrzymuje żarówkę 1,4h
    kiedyś dołączyłem do tego UPSa kompa (słaby, P4 2GHz HT) i podtrzymywał
    połowę tego czasu, więc się domyślam, że kompy wcale tak dużo nie ciągną...

  • 6. Data: 2014-05-10 18:08:41
    Od: "doom3" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Borneq" <b...@a...hidden.pl> napisał w wiadomości
    > Szukam jakiegoś niedrogiego podtrzymywacza napięcia, warunek aby dość
    > długo trzymał, co chyba wiąże się z tym aby generował sinusoidę

    Wszelkiej masci APC SMART z rynku wtornego. Zajrzyj na allegro.

    Na stronie APC masz czasy podtrzymywania w ladnych tabelkach wzgledem
    obciazenia.

    Pzdr

    --
    doom3

  • 7. Data: 2014-05-10 19:46:42
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2014-05-10 18:08, doom3 pisze:
> [...]
    >
    > Wszelkiej masci APC SMART z rynku wtornego. Zajrzyj na allegro.
    >
    > Na stronie APC masz czasy podtrzymywania w ladnych tabelkach wzgledem

    Za około 230 zł sa bez akululatorów

  • 8. Data: 2014-05-10 20:52:31
    Od: marek <marek@>

    On 10.05.2014 18:08, doom3 wrote:

    > Użytkownik "Borneq" <b...@a...hidden.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Wszelkiej masci APC SMART z rynku wtornego. Zajrzyj na allegro.

    Nie wszelkiej maści, były modele APC SMART o mniejszej mocy bez pełnej
    sinusoidy na wyjściu.

    Marek

  • 9. Data: 2014-05-10 22:09:36
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2014-05-09 20:09, Borneq pisze:
    > Szukam jakiegoś niedrogiego podtrzymywacza napięcia, warunek aby dość
    > długo trzymał, co chyba wiąże się z tym aby generował sinusoidę

    Mam UPS Ever Sinline 1200VA (czyli 780W), komp z monitorem routerem
    dwoma ładowarkami do tel. ciągnie w momencie pisania tego tekstu 154-164
    W w/g oprogramowania UPSa (i7 z ustawionym na stałe 3,8 GHz; 8 GB RAM;
    3xHDD; grafika HD 3870), przy obciążeniu klientem Boinc pobór wzrasta o
    ponad 120W, nie wiem jak w grach, bo nie testowałem.

  • 10. Data: 2014-05-11 12:14:16
    Od: "doom3" <d...@o...pl>

    Użytkownik "marek" <marek@> napisał w wiadomości
    .com...

    > Nie wszelkiej maści, były modele APC SMART o mniejszej mocy bez pełnej
    > sinusoidy na wyjściu.

    To chyba jakies mega przedpotopowe, albo rzeczywiscie nie mialem z nimi
    stycznosci.

    Te, ktore uzywamy u nas w sieci oraz te ktore uzywam prywatnie to
    nastepujace modele:

    APC SMART UPS 700
    APC SMART UPS 1400
    APC SMART UPS 1500
    APC SMART UPS 2200
    APC SMART UPS 3000

    Wszystkie maja sinus i dzialaja bez zadnych fochow. Batki lepiej kupic
    oryginalne, czyli CSB.

    Pzdr.

    --
    doom3