  • Data: 2013-10-13 22:36:12
    Temat: Re: UPS kontra komputer.
    Od: "neelix" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:l3es3s$ijk$1@usenet.news.interia.pl...
    > Użytkownik "jg" napisał w wiadomości grup
    net...

    > Kupował w sklepie komputerowym ups komputerowy i ma używać go do czego
    > innego?
    > Sprzedawcy dobrze wiedzą jakie napięcie mają na wyjściu i nie nadają się
    > do aktywnego PFC.

    W Selgrosie towar bierze się samemu z półki. Tam jest taka rotacja, że mam
    poważne wątpliwości co do fachowości. Pracownik nie przyznałby się do
    niewiedzy lub dezinformacji. UPS kosztował 180 zł (1000 VA). Obok stał 800
    VA za chyba 330 zł. Było 15 minut przed zamknięciem sklepu. Na dwa nie
    miałem czasu. Przeciwwskazań nie było. Szybka decyzja. Następnego dnia mógł
    być droższy, bo tak robią. Jak kupowałem kamerę to w poniedziałek karta
    pamięci była o 20 zł tańsza niż we wtorek. We wtorek tańsza była kamera.

    neelix