  • Data: 2013-10-13 22:30:30
    Temat: Re: UPS kontra komputer.
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-10-13 22:02, jg pisze:
    > no tak, i wiedza jeszcze ze 100 roznych rzeczy. jesli klient spytal i
    > zostal wprowadzony w blad - zwrot przysluguje. jesli nie spytal, zwrot nie
    > przysluguje. a na przyszlosc sparzony klient pojdzie do innego sklepu,
    > gdzie sprzedawca ze swojej uprzejmosci przed zakupem zada 10 pytan dbajac
    > by klient dokonal wlasciwego wyboru produktu...

    Cho... jasna. Żeby kupić kompa + UPSa trzeba być teraz specjalistą od
    sprzętu + prawnikiem który będzie czuwał czy go nie robią w wała.
    Zdarzało mi się kiedyś kupić ram co nie chciał z konkretną MB pracować,
    czy karty rozszerzeń co się gryzły (wszystko było sprawne) ale nie
    spodziewałem się że nastąpi taki "postęp" ;-) żeby UPS i zasilacz się
    nie dogadały.
    Wszystko dziadzieje :-(