  • 41. Data: 2010-12-07 13:18:56
    Temat: Re: UPC usuwa kanały tv wedle klucza POLITYCZNEGO?
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-12-07 14:15, Xian Mi Mao pisze:
    > Taka mozliwosc podlaczenia 2-ch telewizorow do dekodera cyfrowego pt.
    > "multiroom" to
    > po pierwsze umozliwia podlaczenie TYLKO DWOCH,
    > po drugie kosztuje 2x wiecej.

    to już nie prawda

    > A do analogowej mozesz podlaczyc ile chcesz odbiornikow, nawet 100, i
    > nie placisz NIC wiecej!
    >
    > Jeszcze raz okazuje sie, ze to propozycja-fikcja dla jakichs KONESROW,
    > bo normalny czlowiek kupi sobie jeden telewizor>40 calowy i ma
    > jeszcze ze 2 kineskopowe co je przemiesci gdzies do sypialni i/lub
    > pokoju dziecinnego, ew. kuchni. I to TYLKO dlatego, ze mu szkoda ich
    > wyrzucic na smietnik

    bo nie można

    a calkiem przydaja sie w tych nowych
    > lokalizacjach - w kazdym razie z powodow czysto BIEDOWYCH
    > (ekonomicznych)!

    to ma naziemną

    > A Ty chcialbys zeby ten ktos kupil dodatkowy wypasiony LCD FullHD
    > wielkoekranowy i jeszcze doplacil (drugie tyle) za MULTIROOM -
    > zapooomnij! Troche wiecej realizmu!
    > ANALOGOWA kablowka nadal PRAKTYCZNIE ma 90% odbiorcow!

    1. nie ja, a jak cytujesz to rób to dokładnie
    2. analog sam umrze, ze względu na jakość jaką w większości
    oferują.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 42. Data: 2010-12-07 13:24:06
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-12-07 13:00, *pawell32* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    No to jeszcze raz proszę ;)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 43. Data: 2010-12-07 13:24:52
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-12-07 14:24, Mirek Ptak pisze:
    > No to jeszcze raz proszę ;)

    chyba nie mam Cię do czego przekonywać

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 44. Data: 2010-12-07 13:25:48
    Od: PaPi <...@...3>

    > Ale nie ma ich w pasmie ANALOGOWYM i basta!!!

    Zmien operatora/kup oferte cyfrowa.
    I BASTA !!! :-)

  • 45. Data: 2010-12-07 13:26:14
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-12-07 14:15, *Xian Mi Mao* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:
    > A do analogowej mozesz podlaczyc ile chcesz odbiornikow, nawet 100, i
    > nie placisz NIC wiecej

    O, a która to kablówka na to oficjalnie pozwala?
    Z tego co wiem to żadna, więc takie podłączenia przez rozdzielacze to
    kradzież sygnału.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 46. Data: 2010-12-07 13:27:22
    Od: PaPi <...@...3>

    > Widzisz, ludzie dotychczas woleli kablówkę od tv-satelitarnej właśne
    > dlatego, że do kablówki ANALOGOWEJ mozna przyłączyć dowolną liczbe
    > telewizorów a do dekodera cyfrowego (wszystko jedno czy satelitarnego
    > czy z kablówki) TYLKO JEDEN!

    1. Jesli podlaczales wiecej niz jeden TV i za to nie placiles w UPC to
    dzialales niezgodnie z regulaminem.
    Z tego co pamietam w analogu dodatkowe gniazdo kosztowalo 5zl miesiecznie.

    2. W ofercie cyfrowej mozesz miec multiroom - czyli mozesz podlaczyc
    drugi telewizor do telewizji cyfrowej.

  • 47. Data: 2010-12-07 13:36:42
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On Dec 7, 2:27 pm, PaPi <1...@...3> wrote:

    > Z tego co pamietam w analogu dodatkowe gniazdo kosztowalo 5zl miesiecznie.
    >
    > 2. W ofercie cyfrowej mozesz miec multiroom - czyli mozesz podlaczyc
    > drugi telewizor do telewizji cyfrowej.

    Za ile?

  • 48. Data: 2010-12-07 13:37:20
    Od: PaPi <...@...3>

    > Za ile?

    Sprawdz w ofercie.
    Nie jestem punktem sprzedazy telewizji UPC.

  • 49. Data: 2010-12-07 13:48:03
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Mirek Ptak <n...@n...pl> writes:

    > O, a która to kablówka na to oficjalnie pozwala?
    > Z tego co wiem to żadna, więc takie podłączenia przez rozdzielacze to
    > kradzież sygnału.

    Ja nie rozumiem. Primo, nikt mi nie zakazał podłączać rozdzielacza,
    secundo, UPC zakłada dodatkowe gniazdo w drugim pokoju za bodajże 30
    zł jednorazowej opłaty.

    MJ

  • 50. Data: 2010-12-07 13:52:18
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    PaPi <...@...3> writes:

    > 1. Jesli podlaczales wiecej niz jeden TV i za to nie placiles w UPC to
    > dzialales niezgodnie z regulaminem.

    Nic takiego w regulaminie nie widze.

    > Z tego co pamietam w analogu dodatkowe gniazdo kosztowalo 5zl miesiecznie.

    30 zl jednorazowo.

    MJ