  • 51. Data: 2010-12-07 14:29:07
    Temat: Re: UPC usuwa kanały tv wedle klucza POLITYCZNEGO?
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On Dec 7, 2:48 pm, Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

    > Ja nie rozumiem. Primo, nikt mi nie zakazal podlaczac rozdzielacza,

    Tez uwazam, ze jest to wlasciwie KONSTYTUCYJNIE niemozliwe do
    wygzekwowania.
    Takie mnozenie bzdurnych/pustych przepisow dziala ze szkoda dla tych
    ZASADNYCH.
    Stad podejrzenie, ze UPC powinna chyba zmienic sobie menadzerow, bo
    jest nieudolnie zarzadzana.

    > secundo, UPC zaklada dodatkowe gniazdo w drugim pokoju za
    > bodajze 30 zl jednorazowej oplaty.

    Ale tu chodzi o USLUGE (zalozenia gniazda). Tak samo mniej wiecej jak
    elektryk by Ci zakladal dodatkowe gniazdko do podlaczenia zelazka.
    Nie ma tu mowy o zadnym obowiazku!
    Tak mowil przynajmniej technik z UPC: "czy zyczy Pan sobie abym
    podlaczyl dodatkowe gniazdko, to kosztuje 30zl, czy sam Pan sobie to
    zobi?"

  • 52. Data: 2010-12-07 17:34:55
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    pawell32 pisze:

    > a która udostępnia multiroom?

    UPC (45 p* złotych za drugi dekoder HD z HDD), Vectra (9 zł za drugi
    dekoder bez HDD)

    --
    Pozdrowienia
    Janek http://www.mimuw.edu.pl/~janek

  • 53. Data: 2010-12-07 17:38:06
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    Xian Mi Mao pisze:
    [..]

    > Jeszcze raz okazuje sie, ze to propozycja-fikcja dla jakichs KONESROW,
    > bo normalny czlowiek kupi sobie jeden telewizor >40 calowy i ma
    > jeszcze ze 2 kineskopowe co je przemiesci gdzies do sypialni i/lub
    > pokoju dziecinnego, ew. kuchni. I to TYLKO dlatego, ze mu szkoda ich
    > wyrzucic na smietnik a calkiem przydaja sie w tych nowych
    > lokalizacjach - w kazdym razie z powodow czysto BIEDOWYCH
    > (ekonomicznych)!

    Może nie wiesz, ale póki co nie da się kupić samego kabla cyfrowego,
    zawsze tym samym kablem leci jeszcze analog. Więc ten posiadacz 3 tv, w
    tym jednego wypasionego podłączy sobie najlepszy do dekodera cyfrowego,
    a pozostałe po analogu.
    To prawda, TV Trwam czy Planete będą przypisane do jednego telewizora,
    ale 60 innych programów będzie dostępnych w sypialni czy u dziecka.

  • 54. Data: 2010-12-07 20:30:06
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Jan Rudziński <j...@g...pl> writes:

    > UPC (45 p* złotych za drugi dekoder HD z HDD),

    Bez nagrywarki jest 25 zl. Ale i tak drogo...

    MJ

  • 55. Data: 2010-12-07 20:39:01
    Od: Mark <...@o...pl>

    Dnia Tue, 7 Dec 2010 05:15:22 -0800 (PST), Xian Mi Mao napisał(a):

    > ANALOGOWA kablowka nadal PRAKTYCZNIE ma 90% odbiorcow!

    pitolicie Hipolicie, klamiecie, klamiecie, normalnie byscie sie wstydzili
    No a jak nie klamiecie, to jestescie ciency z matematyki jak, nie
    przymierzajac, dupa weza.

    Skoro o UPC mowa - ma milion uzytkownikow TV z czego 320 TYSIECY to abonenci
    TV cyfrowej

    Nie wiem jak ty to liczysz, ale mi za chiny 320 tys z miliona nie wychodzi
    na 10%

    --
    Mark

  • 56. Data: 2010-12-07 21:14:11
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 7 Dec 2010 21:39:01 +0100, Mark <...@o...pl> wrote:

    >Skoro o UPC mowa - ma milion uzytkownikow TV z czego 320 TYSIECY to abonenci
    >TV cyfrowej

    A ilu z tych 320 tys. korzysta też z sygnału analogowego? Chociażby na
    tv w pokoju dziecka czy w sypialni?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 57. Data: 2010-12-07 21:15:55
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 07 Dec 2010 14:27:22 +0100, PaPi <...@...3> wrote:

    >1. Jesli podlaczales wiecej niz jeden TV i za to nie placiles w UPC to
    >dzialales niezgodnie z regulaminem.
    >Z tego co pamietam w analogu dodatkowe gniazdo kosztowalo 5zl miesiecznie.

    W Warszawie tak, ale za czasów PTK, czyli jakieś 17 lat temu. Od
    momentu przejęcia PTK przez UPC nie przypominam sobie czegoś takiego.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 58. Data: 2010-12-08 08:41:03
    Od: PaPi <...@...3>

    > Nic takiego w regulaminie nie widze.

    Byc moze zmienilo sie. Za "moich czasow" gdy chcialem podzielic sygnal
    legalnie UPC chcialo 5zl miesiecznie ekstra.

  • 59. Data: 2010-12-08 14:49:27
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

> [...]
    > TYSIECY to
    > abonenci TV cyfrowej
    > Nie wiem jak ty to liczysz, ale mi za chiny 320 tys z

    Gdybyś był bardziej w temacie zorientowany to byś wiedział,
    że w kablówkach nie ma opcji TYLKO cyfrowej :-). Każdy
    abonent dostaje sygnał analogowy, czyli Kol. Mark też nie ma
    racji z tymi 90 % ;-))

  • 60. Data: 2010-12-08 17:55:19
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    jerzu pisze:

    > A ilu z tych 320 tys. korzysta też z sygnału analogowego? Chociażby na
    > tv w pokoju dziecka czy w sypialni?

    Ale wątek zaczął się od narzekam, że w wersji analogowej wycięto Trwam i
    Planete. No to delikwent nie obejrzy Trwam w sypialni, tylko w salonie -
    wielki znów problem...