  • 31. Data: 2010-12-07 11:37:10
    Temat: Re: UPC usuwa kanały tv wedle klucza POLITYCZNEGO?
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > a która udostępnia multiroom?
    > pomijam takich jak Twoja, bo nie ma konieczności stawiania
    > boxów.

    Myślę że większość małych sieci, które w ogóle dają cyfrę,
    robi to w taki sam sposób. Ale ile ich zdecydowało się
    zainwestować? Nie wiem... Ponowne kodowanie sygnału jest
    kosztem w zasadzie nie do udźwignięcia dla małego operatora.
    A nawet jeśli jest to zwróci się po 50 latach ;-). Dlatego
    MZ zdecydowanie lepszym rozwiązaniem jest puszczanie
    rozkodowanego pakietu i stosowanie filtracji. Oczywiście
    minusem jest bieganie w celu odłączania klientów, ale w
    małej sieci nie jest to kłopot. Zresztą nie trzeba tego
    robić co parę dni, my robimy "czystki" np. raz na kwartał
    :-). Ale taka np. UPS czy inne MM musi mieć możliwość
    zdalnego wyłączania, inaczej to chyba mieliby specjalne
    oddziały tylko do biegania po sieci ;-))))

  • 32. Data: 2010-12-07 11:50:27
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-12-07 12:18, Mirek Ptak pisze:
    > Jambox - zdecydowanie nie jest analogowa :)

    a to co?
    http://www.jambox.pl/multiroom

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 33. Data: 2010-12-07 11:53:33
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-12-07 12:37, Robert_J pisze:
    > Myślę że większość małych sieci, które w ogóle dają cyfrę, robi to w
    > taki sam sposób.

    chyba jeszcze nie. o takim sposobie dystrybucji słyszę
    tylko od Ciebie i przyznam, że jest to na prawdę dobre
    rozwiązanie. na inne nie trafiłem, przynajmniej w mojej
    okolicy - czysty analog lub pełna cyfra.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 34. Data: 2010-12-07 11:55:00
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > a to co?
    > http://www.jambox.pl/multiroom

    Ale o co pytasz?
    Zadałeś pytanie, dostałeś odpowiedź, a o co chodzi w tym poście?

  • 35. Data: 2010-12-07 12:00:14
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-12-07 12:55, Cavallino pisze:
    > Ale o co pytasz?
    > Zadałeś pytanie, dostałeś odpowiedź, a o co chodzi w tym poście?

    to nie miało być pytanie.
    źle wkleiłem.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 36. Data: 2010-12-07 12:25:20
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > ...o takim sposobie dystrybucji słyszę
    > tylko od Ciebie i przyznam, że jest to na prawdę dobre
    > rozwiązanie.

    Nie, no nie sądzę. Inaczej jak wytłumaczyć schodzenie "na
    pniu" tego typu kompaktowych stacji czołowych? My czekaliśmy
    miesiąc, a przyjechało do Vectora ponad 20 sztuk :-). A
    rozwiązanie jest też MZ bardzo dobre, ale pod warunkiem że
    nie jest się pazernym i nie oczekuje kasy za wszystko. Dla
    mnie nie ma problemu czy klient gapi się w jeden TV, w dwa
    czy w pięć. Ale jak widzisz takie UPC czy MM za każdy
    następny chce już kasiorę :-). Szczerze mówiąc uważam to za
    nieuczciwe, bo klient kupuje sygnał do użytku we własnym
    gospodarstwie domowym (pomijam możliwość udostępniania
    sąsiadowi), więc jeśli nie powoduje szkód to może z nim
    zrobić co chce. Podobnie podchodzimy do routerów. My dajemy
    klientowi konkretne łącze, a czy on je sobie podzieli na
    parę kompów to jego sprawa. Nie zakładam że każdy klient
    jest złodziejem :-).

    > ...na inne nie trafiłem, przynajmniej w mojej
    > okolicy - czysty analog lub pełna cyfra.

    Ja szczerze mówiąc też nie potrafię podać żadnej takiej
    firmy, ale mnie to po prostu nie interesuje ;-). W
    Szczecinie chyba nikt tak nie robi, ale też za dużo tu nie
    ma małych sieci...

  • 37. Data: 2010-12-07 12:29:24
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-12-07 13:25, Robert_J pisze:

    > Nie, no nie sądzę. Inaczej jak wytłumaczyć schodzenie "na pniu" tego
    > typu kompaktowych stacji czołowych? My czekaliśmy miesiąc, a przyjechało
    > do Vectora ponad 20 sztuk :-)

    to dobrze, więcej małych to większa konkurencja

> [...]
    > konkretne łącze, a czy on je sobie podzieli na parę kompów to jego
    > sprawa. Nie zakładam że każdy klient jest złodziejem :-).

    jak każde rozwiązanie ma wady i zalety.
    wygodniejszy dla odbiorcy, mniej dla operatora

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 38. Data: 2010-12-07 12:42:08
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > to dobrze, więcej małych to większa konkurencja

    Żadna tam konkurencja... Duży małego zniszczy w parę
    miesięcy, jeśli tylko zechce. Oni wchodząc na osiedle z
    1000-2000 mieszkań mogą zrobić cenę "promocyjną" 1 zł przez
    pierwsze np. pół roku. Oni nie zbiednieją, a Ty wykitujesz
    :-). My trzymamy się tylko dlatego, że to peryferie... No i
    przez przywiązanie klientów, bo, jak pisałem, jesteśmy na
    nich otwarci i nie czują się anonimowi. Każdy dostaje pomoc,
    najczęściej za friko :-).

  • 39. Data: 2010-12-07 12:44:31
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-12-07 13:42, Robert_J pisze:

> [...]
    > No i przez przywiązanie klientów, bo, jak pisałem, jesteśmy na nich
    > otwarci i nie czują się anonimowi. Każdy dostaje pomoc, najczęściej za

    tak, ale ja właśnie miałem na myśli małe społeczności

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 40. Data: 2010-12-07 13:15:22
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On Dec 7, 11:51 am, pawell32 <p...@n...pl> wrote:

    > a kt ra udost pnia multiroom?

    Taka mozliwosc podlaczenia 2-ch telewizorow do dekodera cyfrowego pt.
    "multiroom" to
    po pierwsze umozliwia podlaczenie TYLKO DWOCH,
    po drugie kosztuje 2x wiecej.

    A do analogowej mozesz podlaczyc ile chcesz odbiornikow, nawet 100, i
    nie placisz NIC wiecej!

    Jeszcze raz okazuje sie, ze to propozycja-fikcja dla jakichs KONESROW,
    bo normalny czlowiek kupi sobie jeden telewizor >40 calowy i ma
    jeszcze ze 2 kineskopowe co je przemiesci gdzies do sypialni i/lub
    pokoju dziecinnego, ew. kuchni. I to TYLKO dlatego, ze mu szkoda ich
    wyrzucic na smietnik a calkiem przydaja sie w tych nowych
    lokalizacjach - w kazdym razie z powodow czysto BIEDOWYCH
    (ekonomicznych)!

    A Ty chcialbys zeby ten ktos kupil dodatkowy wypasiony LCD FullHD
    wielkoekranowy i jeszcze doplacil (drugie tyle) za MULTIROOM -
    zapooomnij! Troche wiecej realizmu!
    ANALOGOWA kablowka nadal PRAKTYCZNIE ma 90% odbiorcow!