  • 61. Data: 2010-12-09 14:14:33
    Temat: Re: UPC usuwa kanały tv wedle klucza POLITYCZNEGO?
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On Dec 8, 6:55 pm, Jan Rudziński <j...@g...pl> wrote:

    > Ale w tek zacz si od narzekam, e w wersji analogowej wyci to Trwam i
    > Planete. No to delikwent nie obejrzy Trwam w sypialni, tylko w salonie -
    > wielki zn w problem...

    Tylko akurat TE kanały, Planete, Discovery-World, tudzież Trwam - to
    właśnie ogląda się w zacisznych kameralnych okolicznościach, czyli np.
    w sypialni czy małym pokoju.
    Nie byłoby problemu jakby usunęli z analogowego pasma jakies inne
    kanały, np. TVN-Religia, Mango24, ITV...

  • 62. Data: 2010-12-11 09:02:30
    Od: Mark <...@o...pl>

    Dnia Thu, 9 Dec 2010 06:14:33 -0800 (PST), Xian Mi Mao napisał(a):

> [...]
    > w sypialni czy małym pokoju.
    > Nie byłoby problemu jakby usunęli z analogowego pasma jakies inne
    > kanały, np. TVN-Religia, Mango24, ITV...

    Ty jestes naprawde taki glupi, czy moze udajesz?
    Nie rozumiesz jak sie ten swiat kreci?
    Mango, ITV to kompletnie nieatrakcyjne kanaly, ergo ich znikniecia malo kto
    by zauwazyl, ergo nie skloniloby to nikogo do przejscia na cyfre
    Firma chce sklonic uzytkownikow do przejscia na cyfre, i tyle. I jest ro
    zrozumiale podejscie, w przekazie cyfrowym moga zaoferowac o wiele wiecej
    uslug (i zarobic wiecej pieniedzy) niz w analogu, ale to ma sens przy duzej
    ilosci odbiorcow I uzywa takich forma nacisku jakich moze. A jak ci sie nie
    podoba, zawsze mozesz zmienic operatora.

    --
    Mark