  • 21. Data: 2010-12-06 13:12:18
    Temat: Re: UPC usuwa kanały tv wedle klucza POLITYCZNEGO?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Robert_J" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:idin9j$put$1@news.onet.pl...

    > Ale na to już wpływu nie mamy :-). Problem w tym żeby go dodatkowo nie
    > paskudzić...

    Oczywiście.
    Tyle że problem pozostaje niezmieniony.

  • 22. Data: 2010-12-06 16:06:46
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On 5 Gru, 21:32, Wojciech <v...@g...pl> wrote:

    > Sorki, w ski margines to by mo e dwa-trzy lata temu. Teraz ludzie
    > kupuj ju tylko praktycznie lcd lub plazmy, a poniewa analogowy obraz
    > na du ych telewizorach zazwyczaj jest tragicznie s aby, wi c wi kszo z
    > tych co ma nowe telewizory przechodzi na kabl wk cyfrow .

    Ale ludzie oprócz tych lcd w dużych pokojach maja po kilka mniejszych
    odbiorników CRT, w mniejszych pokoikach lub sypialniach i są ona
    podłaczone do pasma ANALOGOWEGO - chyba ten dekoder cyfrowy do
    kablówki w UPC nie może pozwolić na przyłączenie więcej niż 1
    telwizora, hę?

    > Patrz c po mojej rodzinie i ludziach w pracy to cyfrow wersj ma ok.
    > 30-40%. Pewnie moi znajomi nie s reprezentatywni, jednak obecnie
    > pisanie o w skim marginesie to jednak przesada.

    Ciekawe jak są robione te statystyki bo u kilkoro moich znajomych/
    rodzinie jest tak, że dostali ów dekoder ale leży gdzies zakurzony na
    szafie bo "są ważniejsze sprawy"...

  • 23. Data: 2010-12-06 16:11:25
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On 6 Gru, 11:22, wit <w...@m...aei.polsl.pl>
    wrote:

    > Przy okazji: czy te kana y nie by y na "ko cu" zakresu UHF?

    Nie sa, nigdzie ich nie ma w analogowym pasmie, przeskanowalem tunerem
    w PC.

  • 24. Data: 2010-12-06 16:19:01
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On 6 Gru, 11:04, PaPi <1...@...3> wrote:

    > Pitolisz jak na PiSiaka przystalo.

    Widzisz, i tu sie mylisz. Wali mnie ta cala polityka bo to i tak tylko
    teart dla naiwnych i niczego wybory nigdy nie zmienia. Wkurza mnie
    propaganda zarowno PO+SLD jak i przesadystystyczne teorie w Radio
    Maryja w polaczeniu z niekonczacymi sie modlitwami oraz gorliwa walka
    z homoseksualizmem oraz technologiami opartymi na komorkach
    macierzystych!

    Ale jak usuwaja takie kanaly jak PLANETE lub Discovery WORLD - jedyne
    co sie nadaje do ogladania w tym calym ich repertuarze - to zal za
    dupe sciska.

    > 1. TV trwam jest dostepna w cyfrowym UPC.
    > 2. Planete - jest dostepne w cyfrowym UPC.
    > 3. Discovery World - jest dostepne w cyfrowym UPC.

    Ale nie ma ich w pasmie ANALOGOWYM i basta!!!

    A do dekodera cyfrowego mozna przylaczyc tylko i wylacznie 1
    telewizor, prawda?

  • 25. Data: 2010-12-06 19:53:51
    Od: wit <w...@m...aei.polsl.pl>

    Xian Mi Mao <x...@g...com> wrote:

    > Nie sa, nigdzie ich nie ma w analogowym pasmie, przeskanowalem tunerem
    > w PC.

    Czy "były".

    wit

  • 26. Data: 2010-12-06 23:18:34
    Od: z <z...@g...pl>

    Xian Mi Mao pisze:

    > Ale nie ma ich w pasmie ANALOGOWYM i basta!!!
    >
    > A do dekodera cyfrowego mozna przylaczyc tylko i wylacznie 1
    > telewizor, prawda?

    No to odpada bardzo mocny argument żeby im zacząć płacić. Ciekawe co
    dalej wyłączą.

    Nie zgadzam się z tezą że na LCD nie da się oglądać analogu.
    Da się nawet za 2 tys. Trzeba poszukać odpowiedniego modelu.
    Oczywiście jak się strzeli 50" i ogląda z 2 metrów to cudów nie będzie
    ale 32" jest OK.

  • 27. Data: 2010-12-07 09:36:30
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On Dec 7, 12:18 am, z <z...@g...pl> wrote:

    > No to odpada bardzo mocny argument żeby im zacząć płacić. Ciekawe co
    > dalej wyłączą.

    Widzisz, ludzie dotychczas woleli kablówkę od tv-satelitarnej właśne
    dlatego, że do kablówki ANALOGOWEJ mozna przyłączyć dowolną liczbe
    telewizorów a do dekodera cyfrowego (wszystko jedno czy satelitarnego
    czy z kablówki) TYLKO JEDEN!

  • 28. Data: 2010-12-07 10:28:26
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > ...że do kablówki ANALOGOWEJ mozna przyłączyć dowolną
    > liczbe
    > telewizorów a do dekodera cyfrowego (wszystko jedno czy
    > satelitarnego
    > czy z kablówki) TYLKO JEDEN!

    Nieprawda, to zależy od sieci TVK ;-)

  • 29. Data: 2010-12-07 10:51:55
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-12-07 11:28, Robert_J pisze:

    > Nieprawda, to zależy od sieci TVK ;-)

    a która udostępnia multiroom?
    pomijam takich jak Twoja, bo nie ma konieczności stawiania
    boxów.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 30. Data: 2010-12-07 11:18:21
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-12-07 11:51, *pawell32* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > a która udostępnia multiroom?
    > pomijam takich jak Twoja, bo nie ma konieczności stawiania
    > boxów.

    Jambox - zdecydowanie nie jest analogowa :)

    pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l