eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipUPC kupiło AsteraRe: UPC kupiło Astera
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: UPC kupiło Astera
    Date: Thu, 03 Feb 2011 13:44:01 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 30
    Message-ID: <iie7uj$ks5$1@news.onet.pl>
    References: <idiqfp$5c3$1@news.onet.pl> <idjfmn$k09$1@news.onet.pl>
    <idjl9s$arr$1@news.onet.pl> <idku28$1lv5$1@news2.ipartners.pl>
    <idl0fe$qp8$1@pyro.tvk.wroc.pl> <idl1n2$1npg$1@news2.ipartners.pl>
    <idl2ot$od3$1@news.onet.pl>
    <s...@l...freebsd.lublin.pl>
    <s...@t...dom.local>
    <s...@l...freebsd.lublin.pl>
    <20101208100342.5d07a940@babcia-workstation>
    <ido4do$86m$1@inews.gazeta.pl> <idoena$eld$1@inews.gazeta.pl>
    <idqis4$mn8$1@inews.gazeta.pl> <idql16$sao$1@news.onet.pl>
    <idqq5r$k54$1@inews.gazeta.pl> <idrahq$lt5$2@inews.gazeta.pl>
    <idsusv$2nr$1@inews.gazeta.pl> <ie60dp$dr6$1@inews.gazeta.pl>
    <ie81pg$7il$1@inews.gazeta.pl> <iea37v$266$2@inews.gazeta.pl>
    <iebcc5$70f$1@inews.gazeta.pl> <iib905$5cc$2@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: serwer.sekocenbud.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1296737044 21381 82.177.16.74 (3 Feb 2011 12:44:04 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 3 Feb 2011 12:44:04 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
    Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.6.666
    In-Reply-To: <iib905$5cc$2@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:93839
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-02-02 10:43, xbartx pisze:
    (...)
    >> Wiesz, 'wciskanie' kłóci się z elementem 'korzystnym' dla klienta.
    >
    > No i właśnie się przekonałem ja kto działa.
    (...)

    Znaczy niezupełnie na temat, ale mechanizm jest znany. Jak już pisałem,
    można mieć wiele zastrzeżeń co do polityki Aster w zakresie traktowania
    klientów, ale nie można na tej podstawie z automatu twierdzić, że
    pakiety usług to wciskanie ludziom czegoś tam, ponieważ bez tego czegoś
    będzie drożej. Od zawsze tak jest z różnymi usługami, których
    realizacja leży w interesie usługodawcy, a przy okazji klient może
    coś zyskać, ale musi postępować rozsądnie. Trzeba patrzeć jakie się
    umowy podpisuje. Na samą jakość usług w zakresie internetu narzekać
    nie można.

    > Pomijam już kolejki w ich punkcie obsługi
    > klienta, bo to jest PRL w czystej postaci a przez telefon lub maila nic
    > się nie załatwi.

    Tak na marginesie - owszem, mają 3 punkty na całą Warszawę i bywają
    tam długie kolejki, ale równie dobrze można trafić na spokojny
    dzień/godzinę. Wczoraj nawet zdawałem komplet (dekoder HD + modem)
    na Marynarskiej i byłem chyba 6 w kolejce (~12). Faktem jest, że
    atmosfera taka sobie, ale to inna sprawa. Przez telefon trochę rzeczy
    załatwić można (choć raczej niewiele), za to maile są dość skuteczne,
    ponieważ w końcu trafiają gdzie trzeba. Jeszcze skuteczniejsze są
    jednak faksy i polecone (choć osobiście tylko faksy wysyłałem)
    i nadal nie trzeba się w punkcie pojawiać.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: