  • 41. Data: 2012-01-14 11:09:13
    Temat: Re: UOKIK jebnął złodziejom z bańki ...
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    > Ja np w życiu już w prywatnym aucie nie pozwolę sobie na likwidację
    > szkody gotówkową.

    to zależy od ubezpieczyciela, ja dostałem za stłuczkę z AC tyle, że nie
    likwidowałem jej z AC i w 'zwykłym' warsztacie byłbym w stanie auto
    naprawić (nie naprawiałem bo nie przeszkadza mi lekko zagięta maska).
    Co najlepsze - ubezpieczyciel to Link4.
    Za to za inną stłuczkę HDI (chyba) zaproponowało mi 1200zł (za samą
    lampę zaproponowali 80zł, na allegro najtańsza ponad 100zł), serwis
    bezgotówkowo naprawił bodajże za 7500zł (btw. fajnie działają bo kasują
    ich jeszcze za przewóz auta, bo oddałem do serwisu we Wrocławiu a oni
    zawieźli je do Dzierżoniowa- co mnie bardzo cieszyło bo chciałem żeby ci
    złodzieje zapłacili jak najwięcej), dodatkowo 9 dni samochodu
    zastępczego za chyba 180zł dziennie (7dni bezgotówkowo w wypożyczalni,
    za 2 dni zapłaciłem ale szybko zwrócili bo w między czasie wymieniliśmy
    się korespondencją - chcieli ode mnie dokumenty że prowadzę działalność
    itp., ja odpisałem że nie dam im takich dokumentów (choć mam) bo nawet
    jak nie prowadzę działalności to auto zastępcze mi się należy na cały
    czas naprawy (a nie jak sugerowali na czas technologiczny + max 2 dni -
    co dałoby chyba 5 dni), a jak nie zwrócą mi za auto zastępcze to zgodnie
    z prawem będę żądał zwrotu wszelkich utraconych korzyści (bo marnuję
    czas na pisanie do nich listów zamiast pracować, bo auto naprawione po
    stłuczce jest mniej warte niż auto bezwypadkowe, bo przez to że muszę
    łazić i załatwiać naprawę tego auta utraciłem klientów - co wcale bardzo
    trudno nie byłoby udowodnić) - z moich szacunkowych obliczeń kilka
    tysięcy zł. Dzięki temu wypłata nastąpiła bardzo szybko :)

    > 2 - jeśli tumany wymyślą sobie "szkodę całkowitą" to nie dam sobie
    > wcisnąć "kasa + wrak" ... sorry , przed powstaniem szkody nie miałem
    > sytuacji, że miałem wrak i wór kasy - miałem pełnosprawny pojazd. Dla
    > mnie na dzień dzisiejszy jedyna forma rozmowy z ubezpieczycielem to ASO
    > na faktury, jeśli szkoda całkowita - to wypłata równowartości pojazdu
    > sprzed powstania szkody.

    znajomy miał ostatnio szkodę całkowitą - Subaru Impreza, znaleźli mu
    praktycznie od ręki klienta który przyjechał po wrak i resztę dopłacili.
    Nawet dość dobrą kasę (mniej na niego wydał razem z dodatkami które
    włożył w kilka miesięcy niż dostał z ubezpieczenia). Nie wiem jaki
    ubezpieczyciel.

    Lukasz

  • 42. Data: 2012-01-14 11:09:34
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 13 Sty, 20:12, "Big Jack" <a...@b...zz> wrote:
    > W wiadomości
    ws.atman.pl
> [...]
    za-zanizanie-odszk...

    > Ciekawe kiedy ubezpieczyciele jebną klientów i zaczną brać składki tak,
    > żeby z OC komunikacyjnego wychodzić chociaż na 0 (zero)

    Chyba sie zaczelo.
    W stosunku do poprzedniego roku skladka za OC wzrosla mi prawie 30% za
    to samo auto, i nie mialem nic likwidowane z OC (nigdy).
    Cale ubezpieczenie ac+oc podskoczylo o 20%.

  • 43. Data: 2012-01-14 11:26:41
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-14, Cavallino <c...@k...pl> wrote:

    > Nie zawsze to działa.
    > Na niektórych nie działa ani odwołanie, ani propozycja sensownej ugody,
    > kompletnie nic.

    To ciagnie sie do sadu takich, ale to nielieczne przypadki. Taki Kris
    wezmie 600 PLN bo nie wie co zrobic i sprawa jest zakonczona.

    > Mi do ochłapu PTU nie dorzuciło NIC, mimo chyba 5 odwołań, w tym od
    > prawnika.
    > No to w sądzie musieli dorzucić jeszcze prawie 2 razy tyle, licząc odsetki,
    > koszty sądowe i koszty zastępstwa procesowego.

    No to wyjatkowe skurwysyny :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 44. Data: 2012-01-14 12:10:13
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-01-14 08:58, Cavallino pisze:
    > No to w sądzie musieli dorzucić jeszcze prawie 2 razy tyle,

    Niewiele, niewątpliwie strategia niepłacenia aż do wyroku bardzo im się
    opłaca.

    --
    Liwiusz

  • 45. Data: 2012-01-14 13:48:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Niewiele, niewątpliwie strategia niepłacenia aż do wyroku bardzo im się
    > opłaca.

    Zdecydowanie, prawnik którego wziąłem od razu to powiedział, dodał też że
    zna temat PTU, mają kiepską obsługę prawną, więc wygrana jest w kieszeni.
    Pewnie dlatego nie chciał żadnej kasy z góry, a tylko procent od wygranej i
    zasądzone koszty zastępstwa.

  • 46. Data: 2012-01-14 15:37:18
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2012-01-14, m...@i...pl <m...@i...pl> wrote:

    > dla fizoli (w żargonie bankowców osoby fizyczne) oferta jest większa.

    Ja tylko chciałem zauważyć, że są firmy, które od banku potrzebują tylko
    rachunku - bez kredytów, leasingów o inwestycjach finansowych nie
    wspominając.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 47. Data: 2012-01-14 16:32:39
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2012-01-14 11:09, ptoki pisze:
> [...]

    biedactwa moje, chyba dam im się okradać żeby mogli swoje żony i
    kochanki wyżywić...
    może niech się zajmą kopaniem rowów jak nie wychodzi im robota przy
    ubezpieczeniach? przecież wypłata odszkodowania (a nie wymyślonej części
    tej kwoty) to ich zasrany obowiązek!
    Ja sprzedając komuś towar nie wciskam tańszego zamiennika, jak nie stać
    mnie na to żeby sprzedać pełnowartościowy towar to wypadam z rynku...

    > Chyba sie zaczelo.
    > W stosunku do poprzedniego roku skladka za OC wzrosla mi prawie 30% za
    > to samo auto, i nie mialem nic likwidowane z OC (nigdy).
    > Cale ubezpieczenie ac+oc podskoczylo o 20%.

    przejdź do innego ubezpieczyciela, ja prawie co roku z każdym autem
    przechodzę bo raz tu proponują lepsze warunki, a raz tam.

    Lukasz

  • 48. Data: 2012-01-14 17:03:30
    Temat: Re: UOKIK jebnął .. najwyższy czas aby jeb..ł Rafał
    Od: PH <p...@...ustach.abc>

    > *PLONK!* warning!

    ROTFL

    Nie wiem jak on się po tym podniesie.

    Nie zauważyłeś, że robisz się coraz bardziej żałosny z tym swoim
    plonkowaniem?

  • 49. Data: 2012-01-14 19:43:42
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 01/14/2012 03:37 PM, Krzysiek Kielczewski wrote:

    > Ja tylko chciałem zauważyć, że są firmy, które od banku potrzebują tylko
    > rachunku - bez kredytów, leasingów o inwestycjach finansowych nie
> [...]

    Racja.

  • 50. Data: 2012-01-14 20:53:21
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-13 22:28, m...@i...pl pisze:
    (...)

    > Życie jest tak skonstruowane, że jak człowiek sam o siebie nie zadba,
    > to nikt o niego nie zadba.

    Powyższe nie jest prawdą.

    > I jak się tylko kogoś da wychujać, to się
    > go wychuja. I Chuj!

    Współczuję ludziom, którzy tylko w ten sposób patrzą na świat
    - to nie jest tak, że wszyscy są nieuczciwi i tylko czekają
    na potknięcie/słabość innej osoby.