  • 61. Data: 2011-03-11 14:09:33
    Temat: Re: UKE + regulacja rynku
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 11.03.2011 14:36, kyob wrote:
> [...]
    s_en.htm

    > " Fruit grown organically or conventionally have to reach a certain
    > degree of maturity in order to have a reasonable chance of satisfying
    > the consumer. "
    >
    > Ja wole małe przykurcze bananowe, ale urzędnik zdecydował za mnie.

    Akurat z bananami to chodziło o co innego. Premiowanie byłych kolonii
    afrykańskich kosztem państw Ameryki Południowej. Nie można było narzucić
    ceł na banany z Panamy, to wymyślono normę na wielkość i kształt. To był
    typowy przykład protekcjonizmu ukryty pod troską o klienta.

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

  • 62. Data: 2011-03-11 14:26:53
    Od: Fabian <f...@g...pl>

    W dniu 10.03.2011 21:31, dzanus pisze:

    > Dlatego, ?e podpi?cie te? kosztuje to jest szkielet do kt?rego jeste?
    > podpiety i np. Twoje CPE i pan Zdzisio co to Ci uruchomi te? za darmo nie
    > przyjedzie. Twoim zdaniem na ile powinni dawa? te promocje na miesi?c? Da?
    > CPE za 350pln podpisa? umow? na 1 miesi?? za 30pln?

    Wiesz o czym opowiadasz? Przez 2 lata płacę 59 zł/ miesiąc za telewizje
    + internet. Po 2 latach przychodzi mi faktura do zapłaty 120 zł, bo
    skończyła się umowa terminowa. O jakich kosztach uruchomienia usługi w
    takim wypadku rozmawiamy? Do wyboru mam tylko następną umowę na 2 lata.

    Fabian.

  • 63. Data: 2011-03-11 14:34:31
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 11.03.2011 15:26, Fabian wrote:

> [...]
    > skończyła się umowa terminowa. O jakich kosztach uruchomienia usługi w
    > takim wypadku rozmawiamy? Do wyboru mam tylko następną umowę na 2 lata.

    Lepszy wróbel w garści. Firma przy umowie terminowej ma większe
    możliwości planowania przychodów.

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

  • 64. Data: 2011-03-11 14:41:47
    Od: Icek <i...@d...pl>

    W dniu 2011-03-10 22:52, kyob pisze:

    > Czy klient musi podpisac umowe z firma A?
    >
    > NIE
    >
    > wiec w czym problem
    >
    > jego nie przymuszona wola, jesli zgodzil sie na warunki firmy A to pytam
    > w czym problem ktos mu noz na gardle tryzmal?

    jak mieszkasz we wrocławskim TBS to musisz, masz wybór tylko jednego
    operatora

    Icek

  • 65. Data: 2011-03-11 14:42:51
    Od: Icek <i...@d...pl>

    W dniu 2011-03-11 07:30, kyob pisze:

    > Dlaczego nie zostawić wolnej ręki ISP w tym temacie, czyli ISP sam może
    > dobrowolnie poddać się "urzędowej" weryfikacji i potem szczycić się
    > przed swoimi klientami "patrzcie jestem zweryfikowany tzw. jestem dobrym
    > ISP wg. regulacji nr 1234 i normy 5678 oraz wytycznych UE nr 99" , a
    > inny ISP niby "zły" stwierdzi, że dla niego weryfikacja jest zbędna...
    > reszte zweryfikuje czas i klienci

    bo jak podpadniesz urzędnikowi to nie będziesz. Wszystko co ocenne przez
    człowieka jest wadliwe.

    Icek

  • 66. Data: 2011-03-11 14:44:45
    Od: Icek <i...@d...pl>

    > Są durne ograniczenia małych ISP względem MAC kart. Dlatego u mnie nie
    > mają szans - boję się że se zmienię kartę np. w święta i zostanę bez
    > neta, zanim ktoś zrobi.

    ale czasami nie wynika to z głupiego ograniczenia a używanej technologii

    Icek

  • 67. Data: 2011-03-11 14:45:35
    Od: Icek <i...@d...pl>

    W dniu 2011-03-11 10:04, Smok Eustachy pisze:
    > Dnia Fri, 11 Mar 2011 08:27:26 +0100, Mariusz Kruk napisał(a):
    > /../
    >
    > Bariery wejścia są tworzone przez regulacja i ochronę klienta.

    taaaaa, mam inne zdanie na ten temat ;)

    Icek

  • 68. Data: 2011-03-11 14:47:28
    Od: Icek <i...@d...pl>

    > dezinformacja, bo rynek bez odpowiedniej informacji ulega degeneracji.

    wypraszam sobie ;P

    Icek

  • 69. Data: 2011-03-11 14:48:39
    Od: Icek <i...@d...pl>

    > W Polsce nie masz takiego wyboru ISP, żebyś mógł założyć powodzenie tego
    > optymistycznego dla klienta planu.

    to może tu trzeba się przyłożyć ?

    Deweloperzy i spółdzielnie śmieją się operatorom w twarz. Nie dasz
    łapówki nie masz szansy na miejscówkę.

    Icek

  • 70. Data: 2011-03-11 15:00:51
    Od: kyob <k...@w...pl>

    W dniu 11.03.2011 15:41, Icek pisze:
    > W dniu 2011-03-10 22:52, kyob pisze:

    > jak mieszkasz we wrocławskim TBS to musisz, masz wybór tylko jednego
    > operatora

    jak ktos mieszka na biegunie poludniowym i za oknem ma tylko snieg to
    czyja to wina?