  • Data: 2012-11-29 00:33:16
    Temat: Re: UKE ostrzega przed naciągaczami
    Od: Bydlę <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-11-27 06:24:38 +0000, z <z...@u...pl> said:

    > http://www.dobreprogramy.pl/UKE-ostrzega-przed-nacia
    gaczami-uwazaj-kiedy-oddzwaniasz,Aktualnosc,37626.ht
    ml

    "Wiele

    osób, zwłaszcza korzystających z telefonu komórkowego w pracy, ma w
    zwyczaju oddzwonić, jeśli zauważy zarejestrowane przez telefon
    nieodebrane połączenie."

    Tam pracują jacyś idioci?
    Po pierwsze - nie oddzwania się (na niezapisane w swojej książce
    telefonicznej numery) z zasady: jeśli ktoś ma do mnie interes, to
    będzie dzwonił ponownie lub się nagra. A jeśli nie ma do mnie interesu,
    to nie. Proste i działa.
    Po drugie - w latach 90. ub. wieku podawano w ogłoszeniach numer tak,
    że nie wyglądał jak 0 700xxx..., a jak 70 0xxxx..., co bezmyślni brali
    za Wrocław.
    Więc co, UKE odkryło stary numer? Trzy karty kiedy odkryją?
    A podają w ostrzeżeniu, że wystarczy myśleć, by ustrzec się przed
    większością tzw. oszustów/naciągaczy/itd.?
    ;>

    --
    Bydlę