  • Data: 2012-11-30 22:51:38
    Temat: Re: UKE ostrzega przed naciągaczami
    Od: Bydlę <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-11-29 07:02:18 +0000, Michal Tyrala <w...@b...com.pl> said:

    > Mysle, ze zycie tzw przedstawiciela handlowego czy innego konsultanta
    > finansowego, co to musi wyrobic miesieczna norme zlowionych jelonkow,
    > wyglada nieci inaczej niz sobie wyobrazasz ;-)

    Nie mam pojęcia jak wygląda jego życie, ale wiem, że się nie oddzwania
    na nieznane sobie numery.
    Na tej samej zasdzie, na jakiej nie biegnie się szukać po mieście
    kogoś, kto pukał do naszych drzwi i nas nie zastał.
    ;>>>

    > Moze po prostu, po amberszumie, nie maja ochoty na pytania ,,a gdzie wtedy
    > bylo UKE''?

    Ale co ma UKE do tego?!
    Mają myśleć za ludzi?
    Ustawa tego nie przewiduje (ale widzę, że ambergold wiecznie żywy :-)).

    --
    Bydlę