  • 51. Data: 2016-08-06 21:57:32
    Temat: Re: UKE odpowiada na oytsnia dot. rej. sim
    Od: masti <g...@t...hell>

    Robert Tomasik wrote:

    > No i w podobny sposób właśnie ucięto to rejestrując faktury. Bezradność
    > poprzednich rządów w zakresie wyprowadzania miliardów z budżetu była po
    > prostu żenująca.

    porównanie faktur wystawianych przez firmy z beznsnsowną ingerencją w
    prywatnośc obywateli jest żenująca

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 52. Data: 2016-08-06 22:06:16
    Od: masti <g...@t...hell>

    Robert Tomasik wrote:

    > Ustawa ma zapobiec wszelkiej przestępczości, a nie tylko terroryzmowi.

    na razie to wprowadzi tylko przestępczość państwową bo niczemu nie
    zpobiegnie

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 53. Data: 2016-08-06 22:40:35
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-08-06 o 21:12, Marek pisze:
    > się
    >
    > Chłopie przestań się kompromitować....
    Dawniej Robert Tomasik pisał, że jest radcą prawnym. Ostatnio cos
    wspominał, że jest byłym policjantem.

    --
    animka

  • 54. Data: 2016-08-07 08:07:18
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 6 sierpnia 2016 01:26:42 UTC+2 użytkownik PlaMa napisał:
    > Oby bo
    > mogę mieć dowolną ilość SIM z Czech a mam potrzeby finansowe :D
    Sie zablokuje jednym kliknięciem;)
    > Dwój się i trój ale nie obronisz tego anty-obywatelskiego pomysłu.
    Od kilkunastu lat już używam zarejestrowanych kart(abonament) i nic
    antyobywatelskiego mnie nie dotknęło.
    W sumie nigdy nie miałem potrzeby używać prepaida.

  • 55. Data: 2016-08-07 11:58:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 6 Aug 2016 10:19:06 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Ależ tylko raz to rejestrujesz.

    Tylko raz wpuszcisz policje, a kamere na cale zycie zostawia :-)

    J.

  • 56. Data: 2016-08-07 12:00:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 05 Aug 2016 13:50:36 +0200, Marek napisał(a):
    > On Fri, 5 Aug 2016 00:45:01 +0200, Robert Tomasik
    >
    > Ta, szczególnie jak używa Tora.

    To sie zabroni uzywania Tora.
    Pod kara 5 lat ...

    J.

  • 57. Data: 2016-08-07 13:45:50
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 06.08.2016 o 22:40, Animka pisze:

    > Dawniej Robert Tomasik pisał, że jest radcą prawnym. Ostatnio cos
    > wspominał, że jest byłym policjantem.

    No tak, w Nowym Sączu
    http://www.pwsz-ns.edu.pl/it/21,Informacje.htm?&menu
    =21&index=55

  • 58. Data: 2016-08-07 15:30:26
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 7 Aug 2016 12:00:17 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > To sie zabroni uzywania Tora.
    > Pod kara 5 lat ...

    Nie wiem po co piszesz takie bzdury. Dobrze wiesz, że to nie będzie
    skuteczne. Od razu zablokuj cały internet.

    --
    Marek

  • 59. Data: 2016-08-07 15:46:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 07 Aug 2016 15:30:26 +0200, Marek napisał(a):

    > Nie wiem po co piszesz takie bzdury. Dobrze wiesz, że to nie będzie
    > skuteczne.

    A co - odpalisz sobie z niezarejestrowanego prepaida ? :-)

    Kara nie bedzie skuteczna ?

    >Od razu zablokuj cały internet.

    Chinczykom sie ponoc udalo.

    J.

  • 60. Data: 2016-08-07 16:37:52
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    > W sensie logując się do Internetu i wyłudzając kredyty z tych wszystkich
    > platform. Z zagranicznej karty tego nie zrobisz.

    jakich platform? Czemu nie połączę się do internetu z zagranicznego SIM?