  • Data: 2016-08-11 01:23:54
    Temat: Re: UKE odpowiada na oytsnia dot. rej. sim
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11-08-16 o 00:23, masti pisze:

    > bardzo merytoryczne uzasadnienie.

    Nie chcę być nieuprzejmy, tym nie mniej sprecyzuj czego oczekujesz.
    Rozumiem, że jak ktoś chciał, to mógł. Rzecz w tym, by musiał. Bo część
    ludzi nie rejestrowała nie z tego powodu, że zamierzali bawić się w
    terroryzm, tylko z tego powodu, że nie musiał. Teraz, jak się szybko
    odfiltruje te normalne, to łatwo będzie ukierunkować zainteresowanie na
    tych pokombinowanych.