  • Data: 2008-01-05 21:17:35
    Temat: Re: UKE a peering z TP - konsultacje.
    Od: w...@a...pl (Wemif) szukaj wiadomości tego autora

    andzio <a...@n...net.pl> wrote:

    > Po przestudiowaniu
    > http://www.uke.gov.pl/_gAllery/67/62/6762/Peering_TP
    _projekt_do_konsultacji_jawny.pdf
    > mam pytanko.
    > Zalozmy hipotetyczna sytuacje ze w mojej sieci mam "dostwce tresci"
    > ktory zaklada jakis serwis, ktory szybko zyskuje na popularnosci.
    > Wystepuje z wnioskiem np do tpsa o "perring". Jakie warunki musze
    > spelnic by byl to "bezplatny peering" a jakie by to byl "platny pering" ?

    Tu jest bardziej aktualna wersja tego dokumentu (z 2.01.2008)

    http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=Lead07&new
    s_cat_id=168&news_id=2667&layout=3&page=text

    czyli
    - lacze minimum 1Gbps
    - minimum 750Mbps ruchu IP z wlasnej sieci (suma ze wszystkich Punktow
    Wymiany Ruchu)
    - stosunek min 1:2 (1 od Ciebie do TP, 2 do Ciebie) (min to znaczy mozesz
    dawac im wiecej, ale nie mniej niz polowe tego co bierzesz).

    a.