  • Data: 2008-01-05 19:24:16
    Temat: Re: UKE a peering z TP - konsultacje.
    Od: andzio <a...@n...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Mazurek pisze:

    > Konsultacje obowi?zku peeringu w TP

    Po przestudiowaniu
    http://www.uke.gov.pl/_gAllery/67/62/6762/Peering_TP
    _projekt_do_konsultacji_jawny.pdf
    mam pytanko.
    Zalozmy hipotetyczna sytuacje ze w mojej sieci mam "dostwce tresci"
    ktory zaklada jakis serwis, ktory szybko zyskuje na popularnosci.
    Wystepuje z wnioskiem np do tpsa o "perring". Jakie warunki musze
    spelnic by byl to "bezplatny peering" a jakie by to byl "platny pering" ?
    Czy moze sie tak stac, ze mimo iz jestem malym ISP'em moj ruch bedzie
    mniejszy niz ten generowany od klientow tpsa i to ona bedzie musiala mi
    doplacac?

    --
    Andrzej Banach
    http://net-komp.net.pl