  • Data: 2013-11-20 14:42:39
    Temat: Re: UFO nad Gocławiem? :) (Raczej OT, ale chyba nie do końca)
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl.invalid> napisal w
    wiadomosci news:1049727130.20131120125233@pik-net.pl.invalid...
    > Hello ACMM-033,
    >
    > Wednesday, November 20, 2013, 12:48:12 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > *PLONK!*

    Pozwole sobie cs zacytowac z Wikipedii:

    <ctrl-c>
    Symptomy trollowania

    Symptomami trollowania moga byc ponizsze sposoby zachowania w dyskusjach:

    celowe wyrazanie zdania róznego od grupy w której owo zdanie wyraza, nawet
    jesli jest takie same jak jego, co z kolei prowadzi do dyskusji z której
    "wyciaga" sie osoby niepotrafiace uargumentowac wlasnego zdania(daje to im
    satysfakcje z poczucia wyzszosci nad innymi)

    skrajna megalomania i pogardliwy stosunek do innych osób - jest to bardzo
    charakterystyczna cecha trolli, która prowadzi predzej czy pózniej do ich
    wyobcowania, bo nawet osoby pierwotnie sympatyzujace z trollem lub odnoszace
    sie don neutralnie zrazaja sie do niego z powodu takich zachowan
    przejawianych wobec nich;

    ceremonialne uzywanie filtrów (np. killfile'a) - troll uroczyscie
    obwieszcza, ze jego oponent ma znalezc sie w filtrze trolla, przy czym
    bardzo czesto i tak tego nie robi i dalej czyta wypowiedzi oponenta (czasem
    tylko próbuje udawac, ze je filtruje);
    <ctrl-v>

    Poniewaz wiem, ze to przeczytasz, to powiem tyle - jestes malo smieszny i
    malo powazny jednoczesnie, Zachowujesz sie wlasnie jak dziecko w
    piaskownicy. "Jasiu jezd Gópi", bo nie chce dac lopatki, albo nie bawi sie
    tak, jak mi sie zachce. Cóz, Roman, to nie jest forum na "elce", to jest
    demokratyczny Usenet, a Ty jestes w mniejszosci. Plakac po tym nie bedziemy.
    A, ze linki do srajacych w piaskownicy kotów podalem? Zamiescilem
    ostrzezenie, zeby nie czytac przy jedzeniu! Ze w a.p.dupa dzialalem?
    Myslales, ze mnie ubiegniesz swoja uwaga typuu "A ty w alt.pl.dupa
    pisales!"? NIEJEDEN juz sie przeliczyl, ze mnie tym zawstydzi. A ja za
    kazdym razem tylko potwierdzalem takie "spostrzezenie". Tym razem ubieglem
    oponenta - i cóz? Wytracilem koronny argument z reki? Och, jaka strata :P
    Cóz, to ty sobie psujesz wizerunek... ale wolny kraj mamy, kazdy ma legalne
    prawo swój wlasny wizerunek psuc tak, jak mu sie zechce :P :))) Byle innych
    nie krzywdzil.

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.
    Spamerstwu i "pytaczom" wstep do skrzynki email surowo zabroniony!