eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetUEFIRe: UEFI
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neost
    rada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: UEFI
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    References: <o7vd96$1cj$1@node2.news.atman.pl>
    <58a42715$0$15194$65785112@news.neostrada.pl>
    <o81l1p$9dn$1@node1.news.atman.pl>
    <58a490d6$0$5148$65785112@news.neostrada.pl>
    <o826rn$tv2$1@node1.news.atman.pl>
    <58a58ef9$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
    <o84fo0$4rj$2@node2.news.atman.pl>
    <58a70584$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
    <o87cpd$vbq$5@node2.news.atman.pl>
    <58a73caf$0$5159$65785112@news.neostrada.pl>
    <o87l88$814$1@node2.news.atman.pl>
    <58ac3119$0$5147$65785112@news.neostrada.pl>
    <o8vr10$pfm$1@node2.news.atman.pl>
    From: Trybun <c...@j...ru>
    Date: Mon, 27 Feb 2017 12:46:34 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:45.0) Gecko/20100101 Thunderbird/45.7.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <o8vr10$pfm$1@node2.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 45
    Message-ID: <58b41191$0$15207$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: user-5-173-96-102.play-internet.pl
    X-Trace: 1488195985 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15207 5.173.96.102:1980
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1253194
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2017-02-27 o 01:14, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    >
    > "Trybun" 58ac3119$0$5147$6...@n...neostrada.pl
    >
    >> Ty masz system ściśle przywiązany do sprzętu, co jest odnotowane
    >> na serwerze MS. Co innego gdy się kupuje sprzęt z systemem a co
    >> innego gdy system się kupuje w wersji pudełkowej.
    >
    > W razie rozbieżności można liczyć na odpowiedź rodem z VirginM:
    >
    > Ja:
    >
    > Na zewnętrznej kopercie przywiezionej przez kuriera do Danuty
    > Ciszewskiej były poprawne dane adresowe Danuty Ciszewskiej,
    > ale wewnątrz tejże koperty były dane osoby o nazwisku Budziosz...
    >
    > A że przesyłka dotarła za sprawą kuriera, którego obowiązkiem (obok
    > dostarczenia przesyłki) była stosowna weryfikacja -- Danuta Ciszewska
    > przesyłki odebrać nie mogła, choć pokwitowała odbiór swym podpisem
    > złożonym na elektronicznym urządzeniu, który (jeśli wierzyć słowom
    > kuriera) został anulowany...
    >
    > Virgin:
    >
    > Widzę w systemie, że zostały wysłane prawidłowe dokumenty.
    > Z informacji wynikających ze strony firmy kurierskiej
    > wynika, że otrzymaliśmy zwrot przesyłki.
    >
    >
    > Pozdrawiam i pozostaję do dyspozycji,
    > Patrycja Lachowska
    > Centrum Miłej Obsługi Klienta | Customer Service
    >
    > Ja:
    >
    > Złożyłem już wyczerpujące wyjaśnienia -- wewnątrz koperty były
    > dane innej osoby.
    >
    > M$ może powiedzieć: ,,nie mamy twego płaszcza -- i co nam zrobisz?''.
    >

    W razie problemów z systemem sprawę załatwiasz nie z MS a z producentem
    sprzętu, czyli firmą Acer. Tu nie ma miejsce na odpowiedź w stylu tej z
    Misia - "cham się uprze i mu daj"... ;-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: