-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!b
order1.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newsh
osting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!atlantis.news.neo
strada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
From: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: UE znowu euro terror
Date: Sat, 10 Apr 2010 17:18:04 +0200
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 65
Message-ID: <hpq5ha$fdr$1@nemesis.news.neostrada.pl>
References: <hpht1r$en0$1@news.onet.pl> <hphva5$1ea$1@inews.gazeta.pl>
<hpo872$8b7$1@inews.gazeta.pl> <hppg7q$nmo$1@inews.gazeta.pl>
<hppj8j$4nr$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hpplaj$dn8$1@inews.gazeta.pl>
<hpppon$8ev$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hpprmp$977$1@inews.gazeta.pl>
<hppu3o$q9g$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hpq31d$7um$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: erq43.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1270913387 15803 83.20.110.43 (10 Apr 2010
15:29:47 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 10 Apr 2010 15:29:47 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <hpq31d$7um$1@inews.gazeta.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:620550
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Budyń" <b...@g...pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:hpq31d$7um$...@i...gazeta.pl...
> Ale w motongu - kiedy się włączał? Zawsze :-) No prawie zawsze, nauczyłem
> sie zawsze dusić heble do spodu - no ale to dygresja :-)))
I tym sposobem moze sie dla Ciebie to zle skonczyc, jak wsiadziesz na
maszyne bez ABS'u - czego nie zycze. Albo jeszcze gorzej - jak sie zepsuje w
momencie ktorego sie nie spodziewasz.
> Natomiast co najmniej 2 razy uratował mnie przed wypadkiem
2 razy w ciagu jednego roku? Nieostroznie jezdzisz;)
> Nie mam nic przeciwko, zeby był montowany do wszystkich motocykli
> (podkreslam, wszystkich, lekkich cięzkich, czerwonych i sraczkowych) za
> wyjątkiem crossowych. Wystarczająco jasno?
Tak, jasno. Nie zgadzam sie z Toba:)
Nie mam nic przeciwko, zeby byl montowany do wszystkich motocykli, ale za
wola kupujacego, a nie z nakazu, bo:
- w motocyklu chodzi IMHO o poczucie wolnosci, przyjemnosci z jazdy, itp.
Jak chce byc bezpieczny w razie wypadku, suchy w trakcie deszczu, cieply w
zimie, chlodny w lato, etc. kupuje auto i nim jezdze
- motocykl to nie tylko srodek transportu, dla wiekszosci to hobby. IMHO
rozmiary, moce, dodatkowe "bajery" (typu ABS i inne) powinny byc regulowane
potrzebami rynku (tego co ludzie chca kupic), a nie odgornymi nakazami
- w przypadku tradycyjnego ABS'u jego awaria rowna sie wylaczeniu ABS'u i
pracy jakby go nie bylo. Ciekawe co bedzie jak padnie sterownik hondowskiego
C-ABS'u. W tradycyjnych hamulcach jest mniej rzeczy, ktore moga sie popsuc i
wymagaja wykwalifikowanego personelu do obslugi. Dobra - ten argument tak
naprawde jest troche na sile, ale jest;)
Dla mnie zmuszanie do montowania ABS'u do wszystkich motocykli (z
wylaczeniem krosow) jest tym samym czym ograniczanie mocy do tych 100KM.
Odezwa sie tacy, ktorym to wystarczy (bo mozna leciec nawet i 230km/h), ale
odezwa sie turysci, ktorzy jezdza ciezkimi maszynami, z duza iloscia bagazu
i pasazerem i powiedza, ze te 100KM to glupota (wyobrazam sobie hayabuse o
mocy 100KM i ciekaw jestem czy tez by byla rownie kultowa). Odezwa sie
rowniez wlasciciele szlifierek, ktorzy zagladaja na tor, a nie chca/nie stac
ich na kupno drugiej maszyny do jazdy poza torem.
Poza tym 100KM w jednej maszynie to nie to samo co 100KM w innej (np. w
szlifierce o pojemnosci 600ccm i np. r1150 - tak wiem, ona nie ma nawet tej
100, ale chodzi o przyklad).
> Twoje teorie rynkowe mnie nie interesują zbytnie, jakos im nie dowierzam.
> Niemcy jak wprowadzali zakaz palenia w knajpach to tez rozpaczali ze
> knajpy upadną. Upadły? Nie.
A zakaz palenia w knajpach mial wplyw na cene paczki papierosow? A moze na
ceny posilkow i napojow w knajpach? Zly przyklad podales;)
> Bo zakaz dotyczył wszystkich i alternatywy pójscia gdzie indziej nie było.
> I tu byłoby podobnie.
Nie byloby. Nie mozesz kupic uzywanej paczki papierosow zamiast nowej.
Rowniez nie wierze, ze wzrost ceny papierosow nie ma zadnego wplywu na ich
sprzedaz.
--
pzdr:
Ivam
Następne wpisy z tego wątku
- 11.04.10 08:38 Jasio
- 11.04.10 09:04 Ivam
- 11.04.10 14:13 The_EaGle
- 11.04.10 12:07 Budyń
- 11.04.10 14:06 The_EaGle
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Czy Sejm RP zahamuje proceder zabijania dla organów?
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=