  • 1. Data: 2009-08-06 16:44:57
    Temat: U kogo kupić kask firmy Davida?
    Od: "Rafal T." <r...@v...pl>

    Witam

    Jak w temacie. Chcialbym kupić taki kask - ale widzę, że ciężko znaleźć
    dystrybutora. Może ktoś ma namiary na taką firmę/osobę która tym handluje?

    pozdr
    rt

  • 2. Data: 2009-08-07 05:19:09
    Temat: Re: U kogo kupić kask firmy Davida?
    Od: scibor1 <s...@e...pl>

    On 6 Sie, 18:44, "Rafal T." <r...@v...pl> wrote:
> [...]
    > dystrybutora. Może ktoś ma namiary na taką firmę/osobę która tym handluje?

    ja kupilem w Pruszkowie na Olowkowej w "salonie" Enfielda jak jeszcze
    prowadzil to Marek Harasimiuk. od kilku lat lezy i sie kurzy, wiec
    jakby co...

    scibor
    czarna perla CBF500

  • 3. Data: 2009-08-07 10:59:54
    Od: "Rafal T." <r...@v...pl>

    scibor1 pisze:

    > ja kupilem w Pruszkowie na Olowkowej w "salonie" Enfielda jak jeszcze
    > prowadzil to Marek Harasimiuk. od kilku lat lezy i sie kurzy, wiec
    > jakby co...

    Cześć. Dzwoniłem już tam, mam zadzwonić za tydzień, wtedy będzie osoba
    która się tam zajmuje. A Ty jaki model masz i rozmiar? Rozumiem, że do
    zbycia? :)

    pozdr
    rafal

  • 4. Data: 2009-08-07 11:18:07
    Od: scibor1 <s...@e...pl>

    On 7 Sie, 12:59, "Rafal T." <r...@v...pl> wrote:

    > Cześć. Dzwoniłem już tam, mam zadzwonić za tydzień, wtedy będzie osoba
    > która się tam zajmuje. A Ty jaki model masz i rozmiar? Rozumiem, że do
    > zbycia? :)

    Davida Jet (z daszkiem) L/60
    jakby ktos byl chetny, to moge zbyc (s...@p...onet.pl) - jak
    pisalem, u mnie lezy i sie kurzy od x lat, bo jezdze w szczekowcu

    scibor
    czarna perla CBF500