eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaTysiąc mikrokontrolerów oraz żarówek: projekt P.I.W.O. 3 :) › Re: Tysiąc mikrokontrolerów oraz żarówek: projekt P.I.W.O. 3 :)
    From: Konop <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Tysiąc mikrokontrolerów oraz żarówek: projekt P.I.W.O. 3 :)
    Date: Sat, 09 May 2009 23:28:27 +0200

    > na zdjęciach modułu chyba widać złącza RJ45.

    Złącza widać, ale nie oznacza to na 100%, że zastosowano Ethernet ;)..
    choć fakt, Ethernet byłby najlepszym wyjściem! W końcu w każdym pokoju w
    akademiku nie brakuje gniazdek do tej sieci i można wszystko łatwo
    połączyć... jednak sądząc po dużej liczbie tych złącz (3 na moduł) oraz
    braku jakichkolwiek układów realizujących warstwę fizyczną (ja
    przynajmniej się takich nie dopatrzyłem) obstawiam, że to działa na
    czymś innym... może na RS485?? Być może w czasie pracy odłącza się całą
    sieć od komputerów, hubów itp, i istniejące kable wykorzystuje się do
    485 ;)...

    Pozdrawiam
    Konop