eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaTysiąc mikrokontrolerów oraz żarówek: projekt P.I.W.O. 3 :) › Re: Tysiąc mikrokontrolerów oraz żarówek: projekt P.I.W.O. 3 :)
  • Data: 2009-05-10 10:26:21
    Temat: Re: Tysiąc mikrokontrolerów oraz żarówek: projekt P.I.W.O. 3 :)
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Konop pisze:

    > Złącza widać, ale nie oznacza to na 100%, że zastosowano Ethernet ;)..
    > choć fakt, Ethernet byłby najlepszym wyjściem! W końcu w każdym pokoju w
    > akademiku nie brakuje gniazdek do tej sieci i można wszystko łatwo
    > połączyć...

    Hmm... Oczywiście to nie wyjaśnia zbyt wiele, ale przesłuchałem wywiad z
    autorami projektu dostępny na jego stronie. Padają tam takie
    stwierdzenia jak: "moduły są sterowane z komputera przez sieć" albo
    "najnowsza wersja to już właściwie mała sieć przemysłowa".
    Ktoś wie jakich mikrokontrolerów użyli?

    Właśnie. Który mikrokontroler pozwala na łatwą, prostą i przyjemną
    obsługę Ethernetu? ;)