  • 352. Data: 2013-06-24 22:00:59
    Temat: Re: Typowe zachowanie rowerzystów
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Też.
    > Warto by było w takim przypadku porobić dokładne testy pobocza, żeby
    > takim udowodnić, że jednak nadaje się do jazdy.

    Testy pobocza?
    Tak czy siak rozumiem, ze to o czym piszesz to nie wynika z przepisów tylko
    z twojego "bo tak".

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."

  • 350. Data: 2013-06-24 22:00:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik tá´? ...

    > W delirium łatwo pomylić dzień z nocą. :)

    chłopaki, moze wymieńcie sie numerami telefonów i prowadzcie dyskusje w
    stylu:
    ty piszesz
    nie, to ty pijesz
    a nie, to ty pijesz!

    W ten sposób przestaniecie smiecic na grupie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych

  • 353. Data: 2013-06-24 22:08:26
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-06-24 22:00, Budzik pisze:

    > W ten sposób przestaniecie smiecic na grupie.

    Ja bym im dał po WARNie, a jak nie pomoże to ban na 3 dni :/

  • 354. Data: 2013-06-24 22:17:02
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    DoQ, Sun, 23 Jun 2013 11:54:37 +0200, pl.misc.samochody:

    > Na jakiego trzeciego?

    Jesteś przygłupem, czy trollujesz? Skoro wpierdolił się na czołowe to
    znaczy, że wyprzedzał rowerzystę właśnie na trzeciego.

    --
    Pozdrowienia,
    Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą.

  • 355. Data: 2013-06-24 22:18:42
    Od: live_evil <u...@o...pl>

    On 23.06.2013 12:17, t? wrote:

    > Nie mam nic do rowerów,

    Kłamiesz trollu.

    --
    live_evil

  • 356. Data: 2013-06-24 22:23:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > DoQ, Sun, 23 Jun 2013 11:54:37 +0200, pl.misc.samochody:

    > Jesteś przygłupem, czy trollujesz? Skoro wpierdolił się na czołowe to
    > znaczy, że wyprzedzał rowerzystę właśnie na trzeciego.

    Tak, w takim przypadku wyprzedzanie dwóch rowerów "na trzeciego" jest
    właściwe.

    --
    Liwiusz

  • 357. Data: 2013-06-24 23:02:29
    Od: tá´Ź

    DoQ wrote:

    > Ja bym im dał po WARNie, a jak nie pomoże to ban na 3 dni :/

    A ja bym im wysłał KARNEGO KUTASA!

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 358. Data: 2013-06-24 23:30:21
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 24 Jun 2013, johnkelly wrote:

    > Gotfrydzie, wszystko fajnie, tylko piszesz nie na temat.

    *JA*? :O

    > Jak się siedzi w części ładunkowej pojazdu uczestniczącego w wypadku

    Przecież mój post jest odpowiedzią na post "to", który jednoznacznie
    odnosi się do rowerzystek, które były NA JEZDNI, a nie rowerzystów,
    którzy byli w pojeździe.
    Rozważ taką możliwość, że nie widzisz kompletu postów, bo któryś
    serwer raczył był nie forwardować innego.

    pzdr, Gotfryd

  • 359. Data: 2013-06-24 23:35:53
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 24 Jun 2013, johnkelly wrote:

    > No i najciekawsze. Skąd on wie, że to były kobiety

    Słusznie - zdaje się 1PR zapodało, że to mogła być para.

    > a nie potrafi określić ich miejsca na jezdni? W materiale jest mowa o
    "prawdopodobnie" więc albo Policja
    > powątpiewa w jego "linię obrony", albo są jeszcze inne czynniki, o których
    > materiał nie wspomina.

    ...z którymi zastrzeżeniami się w zupełności zgadzam.

    > Jeśli się bawić w teoretyzowanie to bym obstawiał, że to np kucharki z baru
    > obok, które wyjechały na jezdnię wracając do domu. Byłby to dość "klasyczny"
    > przypadek w którym ktoś się włącza do ruchu w swoim przekonaniu bezpiecznie i
    > dochodzi do zdarzenia, bo ten jadący z tyłu znacznie przekracza prędkość.

    Też możliwe. Co ciekawsze, niesprzeczne z tym co napisałem (że i tak
    w roli świadków mało co wiedzą, już pomijając możliwą stronniczość).

    > odblasku. I co najistotniejsze - po krótkiej sondzie po kilkunastu znajomych
    > - przeciętny polski kierowca będzie uważał, że ten bzdurny przepis go nie
    > dotyczy, bo jest kierowcą.

    Jakoś tak.
    Jestem bardzo ciekaw, jaki promil z kierowców wrzeszczących o kamizelki
    dla rowerzystów sam ma własne kamizelki W ZASIĘGU RĘKI (wymagane
    w niektórych krajach), tak aby SAM mógł ją założyć PRZED awaryjnym
    wyjściem z pojazdu.

    pzdr, Gotfryd

  • 360. Data: 2013-06-24 23:37:05
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 23 Jun 2013, DoQ wrote:

    > A jak nie ma z czego bo przepija 600PLN renty?
    > Ile czasu zajmie założenie sprawy cywilnej i odzyskanie należności?

    > To jest OC w życiu prywatnym, nic dziwnego.

    Obowiązkowe?
    Bo coś nie rozumiem Twojej argumentacji.
    m4kiz pije do obowiązkowości, nie "możliwości OC".

    pzdr, Gotfryd