  • 341. Data: 2013-06-24 18:50:16
    Temat: Re: Typowe zachowanie rowerzystów
    Od: tá´Ź

    masti wrote:

    > jak dziecko. ja mam udowadniać twoje kłamstwa?

    Udowodnij, ze jesteś trzeźwy i że wczoraj też byłeś.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 342. Data: 2013-06-24 19:04:29
    Od: tá´Ź

    Budzik wrote:

    > Napisałes X słów totalnie nie odpowiadając na zadane pytanie.

    Mam talent, prawda? ;)

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 343. Data: 2013-06-24 19:16:44
    Od: tá´Ź

    DoQ wrote:

    > Aha, masti się wije.

    W delirium łatwo pomylić dzień z nocą. :)

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 344. Data: 2013-06-24 19:17:23
    Od: tá´Ź

    masti wrote:

    > już Ci mówiłem, zebyś się leczył.

    Dlaczego on ma się leczyć, skoro to Ty pijesz?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 345. Data: 2013-06-24 19:44:10
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-06-24 17:58, masti pisze:
    > jak dziecko. ja mam udowadniać twoje kłamstwa?

    Dokładnie. Skoro zarzucasz mi kłamstwo, udowodnij to.

  • 346. Data: 2013-06-24 19:46:12
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-06-24 19:16, t? pisze:
    > W delirium łatwo pomylić dzień z nocą. :)

    Masti globtroter, linkiem po mapie :D

  • 347. Data: 2013-06-24 20:09:09
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    W dniu 2013-06-23 23:45, t? pisze:

    > Kamizelka jest tania, odblaskowa i można na niej umieścić nry
    > identyfikacyjne.

    Kamizelka z numerami nie będzie tania, zapewne musiały być określone
    ustawą, rozporządzeniami, zabezpieczone przed fałszerstwem, wydawane w
    jakimś cholernym biurokratycznym wydziale, który by pochłaniał miliony
    złotych z budżetu państwa.

    > Ale przynajmniej wiadomo, skąd wziąć pieniądze na odszkodowania.

    Tu racja. Gdyby upowszechnić dobrowolne ubezpieczenie OC dla rowerzystów
    i pieszych, może znalazła by się odpowiednia kasa.

    > Czy faktycznie tak dużo biorąc pod uwagę ich ilość?

    Dlatego wspomniałem o wysokości stawek odpowiedniej dla ryzyka.
    Dla poszkodowanego w wypadku nie ma znaczenia kto go spowodował,
    rowerzysta czy pieszy, liczy się kasa na naprawę szkody.

    > OC dla każdego nie ma sensu. :)

    Trochę utopijnie, ale obowiązkowe OC dla każdego obywatela pozwoliło by
    każdemu poszkodowanemu dostać kasę.

    > Nie mam, bo sam dużo na nim jeździłem, co nie zmienia faktu, ze uważam
    > znaczną cześć rowerzystów poruszającą się w tej chwili po drogach za
    > debili. :) A szczególnie tych wojujących.

    Ja dużo jeździłem, jeżdżę i będę jeździć. I też uważam, że wśród
    rowerzystów jest masa debili. Zarówno wśród wyczynowców jak i panienek
    na holenderkach. I mam nadzieję, że w końcu zacznie się ich tępić

    > Nie wiem co było złego w karcie rowerowej czy motorowerowej. W sumie,
    > może praktyka była zbędna, ale mały egzamin teoretyczny można by nadal
    > przeprowadzać. Część rowerzystów obecnie nie zna nawet podstawowych zasad
    > pierwszeństwa przejazdu.

    Otóż to. Za moich, być może i Twoich czasów podstawówkę się opuszczało z
    kartą rowerową w łapie. A groźny Pan policjant przy biurku przepytywał
    z przepisów, znaków, krzyżówek. Można to powtarzać na każdym etapie
    edukacji, na zaliczenie, choćby przed policjantem.

    Pozdrawiam

    Seco

  • 348. Data: 2013-06-24 22:00:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Jak pojedziesz nieoświetlonym traktorem, albo pójdziesz pieszo
    > jezdnią, to również.

    a jak pojade samochodem 60 na godzine i tez spowoduje koniecznosc
    zwolnienia, zeby mnie wyprzedzic to juz nie?

    > A jak samochodem to nie?
    >
    > Z różnicy w widoczności.

    Ale to wynika z przepisów?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każde dziecko jest poniekąd geniuszem w oczach swych rodziców,

  • 349. Data: 2013-06-24 22:00:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail r...@p...pl.invalid napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Gdzie masz tu mowę o siedzeniu w części ładunkowej?

    Było w artykułe zalinkowanym w pierwszym poscie watku.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czas to pieniądz, pieniądz to kobiety, kobiety to strata czasu"

  • 351. Data: 2013-06-24 22:00:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik tá´? ...

    > Mam talent, prawda? ;)

    Bez dwóch zdań. ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,