  • 301. Data: 2013-06-24 12:01:25
    Temat: Re: Typowe zachowanie rowerzystów
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 24 Jun 2013 11:56:45 +0200 osobnik zwany DoQ napisał:

    > Zadałem niewygodne pytanie?

    Kiedy przestałeś bić żonę?.
    To ten sam przykład pytania. Wyssany z palca. Uzyłeś tego nibyargumentu
    gdy okazało się, ze palnąłeś bzdurę i zamiast odpowiedzieć próbowałeś
    przejść do ataku na poziomie przedszkolaka. Jedynym efektem jest to, że
    wyszedłeś na idiotę i kłamcę.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 302. Data: 2013-06-24 12:01:43
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 24 Jun 2013 11:54:10 +0200 osobnik zwany DoQ napisał:

    > W zeszłym miesiącu. No więc, odpowiesz?

    no i? ciemno było czy jasno?

  • 303. Data: 2013-06-24 12:05:14
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 24.06.2013 11:23, RoMan Mandziejewicz wrote:
    > Cudaczysz. Chodzi o przejeżdżanie przed stojącymi na światłach
    > samochodami.

    Nom, zazwyczaj tak robię. W końcu samochody STOJĄ.

    > Łopatologicznie: zapala się zielone a przed maskę
    > samochodu wjeżdża Ci niespodziewanie rowerzysta bo on chce skręcić w
    > lewo i musi przedefilować przed wszystkimi od prawego krawężnika aż po
    > pas do skrętu w lewo.

    Chyba jakiś idiota czeka na zielone. Skoro samochody stoją to jest to
    najlepszy moment na zmianę pasów - nie przeszkadza się innym (uszy ok
    klaksonu nie bolą ;), "kurew" się nie słucha ) i nie ryzykuje potrącenia.

    Alternatywą jest stosunkowo długie blokowanie pasów podczas zbliżania
    się do skrzyżowania - z wymaganej prawej strony trzeb zjechać na lewą
    stronę pasa, zmienić pas, powtórzyć pod drodze zmuszając do hamowania
    tych z tyłu.

    > I na dokładkę rowerzysta ma mieć w takiej
    > sytuacji pierwszeństwo.

    Skąd ta informacja?

    > Czekam na pierwsze trupy.

    Życzenie śmierci ludziom którzy w możliwie mało upierdliwy dla
    samochodów sposób zajmują miejsce na skrzyżowaniu?

    Z całym brakiem szacunku - jesteś jebnięty. Serio - retoryka ma swoje
    prawa, ale są pewne granice.

    Swoją drogą robię jakieś 10Mm samochodem i ze 2+Mm rowerem, i jestem
    momentami przerażony ilością agresji z obu stron - jakieś masy kretynów
    które za punkt honoru sobie stawiają utrudnianie ludziom życia a z
    drugiej strony wymuszający pierwszeństwo debile, którzy robią to tylko
    dlatego, że "to pedalarz".

    Michoo

  • 304. Data: 2013-06-24 12:47:17
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Liwiusz,

    Monday, June 24, 2013, 10:35:38 AM, you wrote:

> [...]
    zabitych-9-rannych,334863,s.html
    > Pewnie cierpiał na typowy dla różnych "to" i innych Kawalinów brak
    > znajomości przepisów i myślał, że rowerzyści będą jechać rowami. A jak
    > dojechał i zobaczył, że normalnie jadą pasem, do spanikował.

    Po raz kolejny przypominam: godzina druga w nocy, rower na drodze
    krajowej jadący środkiem drogi. Tak, jest to sytuacja, która może
    zaskoczyć nawet doświadczonego kierowcę. Tak, zaskoczony kierowca
    wykonał błędny manewr.

    Ale nie wiemy nic na temat tego, czy rower miał sprawne i włączone
    światła, czy był wyposażony w odblaski i jak był(a) ubrany
    kierujący(a). Wiemy tylko, że pedalarze(rki) spierdolili(ły) z miejsca
    wypadku nie próbując udzielić pomocy poszkodowanym.

    Nie wiemy dlaczego uciekli(ły) - może dlatego, że jechali(ły) bez
    świateł, nawaleni(one) jak stodoła, z fantazją wężykiem.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 305. Data: 2013-06-24 12:51:34
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Michoo,

    Monday, June 24, 2013, 12:05:14 PM, you wrote:

    > Nom, zazwyczaj tak robię. W końcu samochody STOJĄ.
    > Chyba jakiś idiota czeka na zielone.

    Że co?

    > Skoro samochody stoją to jest to najlepszy moment na zmianę pasów -
    > nie przeszkadza się innym (uszy ok klaksonu nie bolą ;), "kurew" się
    > nie słucha ) i nie ryzykuje potrącenia.

    Światło może się zmienić na zielone w każdej chwili - skąd pedalarz
    robiący sobie akurat wycieczkę w poprzek przed samochodami ma
    wiedzieć, czy światło się zmieniło? Człowiek nie kameleon - nie ma
    niezależnych oczu z możliwością obracania w zakresie +/-90stopni w
    każdym kierunku. Nie da się jednym okiem patrzeć gdzie się jedzie a
    drugim pionowo w górę na światła.

    [...]

    > Z całym brakiem szacunku - jesteś jebnięty. Serio - retoryka ma swoje
    > prawa, ale są pewne granice.

    I właśnie dlatego *PLONK!*

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 306. Data: 2013-06-24 12:51:46
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    zabitych-9-rannych,334863,s.html

    > Po raz kolejny przypominam: godzina druga w nocy, rower na drodze
    > krajowej jadący środkiem drogi.

    Gdyby jechał skrajem, łamałby prawo.

    > Tak, jest to sytuacja, która może
    > zaskoczyć nawet doświadczonego kierowcę. Tak, zaskoczony kierowca
    > wykonał błędny manewr.

    Ewidentnie ten "doświadczony kierowca" popełnił śmiertelny błąd. Kara
    wymierzona na miejscu. Póki co dowodów winy rowerzystów nie ma.

> [...]
    >
    > Nie wiemy dlaczego uciekli(ły) - może dlatego, że jechali(ły) bez
    > świateł, nawaleni(one) jak stodoła, z fantazją wężykiem.

    Czy były światła, tego nie wiemy. Czy były odblaski - najprawdopodobniej
    tak, czego jak czego, ale brak odblasków to wyjątek, a nie reguła.
    Wyjątek aż u dwóch rowerów jest jeszcze mniej prawdopodobny.

    Natomiast nie można godzić się na to, aby "doświadczonego kierowcę"
    zaskakiwał rower jadący jedynym pasem na wprost.

    --
    Liwiusz

  • 307. Data: 2013-06-24 12:52:50
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Że co?

    > Światło może się zmienić na zielone w każdej chwili - skąd pedalarz
    > robiący sobie akurat wycieczkę w poprzek przed samochodami ma
    > wiedzieć, czy światło się zmieniło?

    Stąd, że najpierw widać zółte.

    > Człowiek nie kameleon - nie ma
    > niezależnych oczu z możliwością obracania w zakresie +/-90stopni w
    > każdym kierunku. Nie da się jednym okiem patrzeć gdzie się jedzie a
    > drugim pionowo w górę na światła.

    Można to robić w ułamkach sekund. Niektórzy tak potrafią. Inni powinni
    oddać prawo jazdy.

    --
    Liwiusz

  • 308. Data: 2013-06-24 13:06:27
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Liwiusz,

    Monday, June 24, 2013, 12:52:50 PM, you wrote:

    [...]

    > Stąd, że najpierw widać zółte.

    Jasne. A rower w ułamku sekundy przejeżdża przez dwa pasy, żeby zająć
    strategiczne miejsce na pasie do skrętu w lewo.

    > Można to robić w ułamkach sekund. Niektórzy tak potrafią.

    Jeszcze nie widziałem pedalarza, który spojrzałby drugi raz na światła
    w trakcie przejazdu przez skrzyżowanie. Żeby nie było - wielu
    kierowców też nie spogląda :(

    > Inni powinni oddać prawo jazdy.

    Od kiedy do prowadzeniu roweru jest wymagane prawo jazdy? Ja pisze o
    przypadku, kiedy rowerzysta nie zauważa zmiany świateł i wpieprza się
    pod koła ruszających samochodów.

    Ale czego ja wymagam od pedalarstwa? Odrobiny wyobraźni? Chyba
    naprawdę oszalałem.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 309. Data: 2013-06-24 13:16:08
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-06-24, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > Jasne. A rower w ułamku sekundy przejeżdża przez dwa pasy, żeby zająć
    > strategiczne miejsce na pasie do skrętu w lewo.

    Czesto pisujesz normalnie i z sensem, no ale prosze Cie... Ile rower
    jadacy 10 km/h (ok. 3m/s) a nie rzadko 20 km/h bedzie przejezdzal przez
    dwa pasy? A kierowcy stojacy na swiatlach w ulamku sekund rusza?
    Bo u nas to w 99% ruszaja nie w ulamkach sekund a sekundach. Poza tym
    czy kierowcy samochod na swiatlach sa slepi? Sa wpatrzeni tylko i
    wylacznie w swiatla jakby startowali w wyscigu w F1 po czym strzal
    ze sprzegla i ogien?

    > Jeszcze nie widziałem pedalarza, który spojrzałby drugi raz na światła
    > w trakcie przejazdu przez skrzyżowanie. Żeby nie było - wielu
    > kierowców też nie spogląda :(

    Wez tez pod uwage, ze gro rowerzystow to lokalesi nie rzadko swiatla
    znajacy na pamiec i wiedza, ze zielone ich nie zaskoczy.

    > Ale czego ja wymagam od pedalarstwa? Odrobiny wyobraźni? Chyba
    > naprawdę oszalałem.

    A jakbys Ty jechal na rowerze to ile bys mial wyobrazni? :P Od niedawna
    jezdze na rowerze, od dawna motocyklem i samochodem.
    No i teraz dochodze do wniosku, ze kazdy kierowca chociaz raz przez jeden
    tydzien powinien poruszac sie samochodem/motocyklem i rowerem. Mysle,
    ze dosc szybko skonczylo by sie pieprzenie o bezmyslnych kierowcach
    samochodow co to nie zauwazaja zapierdalajacego motocykla, kierowcow
    samochodow o zapierdalajacych motocyklistach i jadacych miedzy
    samochodami, itd. itp.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 310. Data: 2013-06-24 13:20:57
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 24 Jun 2013 12:47:17 +0200 osobnik zwany RoMan
    Mandziejewicz napisał:

> [...]
    >
    > Nie wiemy dlaczego uciekli(ły) - może dlatego, że jechali(ły) bez
    > świateł, nawaleni(one) jak stodoła, z fantazją wężykiem.

    na razie to nawet nie wiadomo czy rowery tam w ogóle były