  • 231. Data: 2013-06-23 22:19:29
    Temat: Re: Typowe zachowanie rowerzystów
    Od: tá´Ź

    masti wrote:

    > ty też umiesz to udowodnić czy masz projekcję?

    Ale co tu udowadniać? Piszesz jak napruty, to pewnie się naprułeś,
    masturbi. :>

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 232. Data: 2013-06-23 22:20:11
    Od: tá´Ź

    masti wrote:

    > ten od busa tak widział, że przywalił czołowo. Jeszcze jakieś mądrości?

    No właśnie już nie było gdzie się posunąć, bo rowerzystki jechały obok
    siebie.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 233. Data: 2013-06-23 22:26:29
    Od: tá´Ź

    Budzik wrote:

    > Jak rozumieć jazde nieutrudniajaca?
    > Czy utrudnianie to jest koniecznosc wykonania wyprzedzenia czy tez
    > niemozliwosc wyprzedzenia przez okreslony czas np. ze wzgledu na duzy
    > ruch w przeciwnym kierunku?

    Utrudnienie to utrudnienie. Nie ma utrudnienia, jak jadą obok siebie po
    pustej drodze. I taki był zamysł, tylko tym idiotom trzeba było napisać,
    ze mogą jechać obok siebie, jeśli nie ma żadnego auta w promieniu pół
    kilometra.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 234. Data: 2013-06-23 22:27:21
    Od: tá´Ź

    masti wrote:

    > a więc na zjeździe do baru z osobnymi pasami do skrętu, liniami ciagłymi
    > itd.

    No dramat, Ty na pewno byś w nocy nie wyprzedzał na dwóch metrach ciągłej
    przy zamkniętym barze.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 235. Data: 2013-06-23 22:28:09
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 23 Jun 2013 20:19:29 +0000 osobnik zwany t? napisał:

    > Ale co tu udowadniać? Piszesz jak napruty, to pewnie się naprułeś,
    > masturbi. :>

    już Ci mówiłem, że za dużo myślisz o alkoholu?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 236. Data: 2013-06-23 22:30:12
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 23 Jun 2013 20:26:29 +0000 osobnik zwany t? napisał:

> [...]
    > pustej drodze. I taki był zamysł, tylko tym idiotom trzeba było napisać,
    > ze mogą jechać obok siebie, jeśli nie ma żadnego auta w promieniu pół

    widziałeś miejsce wypadku? pacjent wyprzedzał na zjeździe na parking na
    czterech pasach. z wyznaczonymi prawoskrętami i liniami ciągłymi. mogłyby
    tam się jeszcze dwa czołgi zmieścić

  • 237. Data: 2013-06-23 22:31:08
    Od: RD <r...@g...com1>

    W dniu 2013-06-23 22:09, Mario pisze:

    > Zielony ewidentnie oberwał z lewej strony. Prawa w miarę w całości.
    > Zginął tylko kierowca. Niebieski jest przede wszystkim pocięty. Ale
    > złamane siedzenie pasażera z przodu mogło być spowodowane
    > przemieszczeniem się pasażera/pasażerów z tyłu. Tak więc, przewożenie
    > pasażerów na krzesełkach mogło być przyczyną także śmierci pasażera z
    > przodu. Oczywiście to jest gdybanie.

    Przyznaję Tobie rację. Przyjrzałem się dokładniej, widziałem zdjęcia z
    drugiej strony po zderzeniu. Plus do tego: według informacji, które
    znalazłem, faktycznie nie żyje dwóch kierowców oraz najprawdopodobniej 2
    osoby z przestrzeni ładunkowej VW.

  • 238. Data: 2013-06-23 22:33:02
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 23 Jun 2013 20:20:11 +0000 osobnik zwany t? napisał:

    > No właśnie już nie było gdzie się posunąć, bo rowerzystki jechały obok
    > siebie.

    http://goo.gl/maps/Cn6Aj

    prawoskręt, pas do jazdy na wprost, powierzchnia wyłączona z ruchu i pas
    przeciwny. Jeszcze mało miejsca?
    Jeśli rowerzysći jechali z tego kierunku to musieli jechać środkowym
    pasem jeśli nie skręcali do baru. nadal twierdzisz, że kierowca miał za
    mało miejsca?

  • 239. Data: 2013-06-23 22:35:50
    Od: RD <r...@g...com1>

    W dniu 2013-06-23 22:31, RD pisze:

> [...]
    > drugiej strony po zderzeniu. Plus do tego: według informacji, które
    > znalazłem, faktycznie nie żyje dwóch kierowców oraz najprawdopodobniej 2

    P.S. komentarz na tvn24 w zasadzie oddaje w całości to gorzkie ziarnko
    prawdy:
    "Kraj IV swiata. Droga sluzy dla rowerow, a w samochodach sa stoleczki
    dostawiane. "

  • 240. Data: 2013-06-23 22:36:27
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 23 Jun 2013 20:27:21 +0000 osobnik zwany t? napisał:

    > No dramat, Ty na pewno byś w nocy nie wyprzedzał na dwóch metrach
    > ciągłej przy zamkniętym barze.

    dramat. Bo to właśnie on spowodował wypadek.
    PS: skąd wiesz, ze zamkniętym?