  • 219. Data: 2013-06-23 21:00:48
    Temat: Re: Typowe zachowanie rowerzystów
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@v...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Jeżeli rowerzysta był rzeczywiście nieoświetlony to tak. Tak samo jak
    > walisz w psy, koty, etc a nie próbując uniknąć wpadasz na drzewo.

    Wiadomo, ze to jest instynkt.
    Instynktownie jest przede wszystkim hamować.
    Potem próbować wyprzedzić tak zeby sie zmieścić.
    Czasu jest na tyle mało, że czasami po prostu nie idzie zminimalizowac
    strat.
    A z brakiem światełka czasami powód moze byc prozaiczny - np. zepsuło sie w
    czasie jazdy, co przyznaje samemu mi sie kiedys zdarzyło.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach

  • 221. Data: 2013-06-23 21:00:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik tá´? ...

    > Niby po co? Rowerzystę jadącego po prawej można zazwyczaj wyprzedzić z
    > zachowaniem ustawowego odstępu nawet, gdy coś jedzie z przeciwka. Nie
    > bredź. Nie ma nakazu "zmiana pasa na inny" podczas wyprzedzania
    > rowerzysty.

    Nie zawsze, nie wszedzie a juz na pewno nie wszedzie jezeli jada 2 pojazdy
    troche szersze od zwykłej osóbowki.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest

  • 220. Data: 2013-06-23 21:00:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik tá´? ...

    > Trochę i co z tego? Dwa auta i rower to jakieś 4,5 m. Czyli przy
    > drodze o pasach ruchu o szerokości 3,5 m zostaje jeszcze 2,5 m
    > szerokości. Wystarczy.

    No ale z tego co pisze masti, tam był zakaz przejezdzania osi jezdni...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "W demokracji wolno głupcom głosować,

  • 225. Data: 2013-06-23 21:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik tá´? ...

    > Skoro w miejscu, gdzie był rower spotkały się dwa inne pojazdy, to BYŁ
    > problem, bo jeden z nich potencjalnie musiał zwolnić do prędkości
    > roweru, zanim by go wyprzedził. To jest utrudnianie.

    ?
    Koniecznosc wyprzedzenia i zwolnienia to jest utrudnianie?
    Hmm, czyli za kazdym razem jak jade wolniej od samochodu ktory mnie
    dogadania, zwalnia i wyprzedza przy nadazajacej sie mozliwosci to z puntu
    widzeniaPoRDu utrudniam ruch i nalezy mi sie mandat?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Moi ludzie pracują na okrągło! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobę!!!"

  • 224. Data: 2013-06-23 21:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@d...gmail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > No chociaż jeden zrozumiał że żart, ciekawe tylko dlaczego kiepski?

    Bo jezdzę bardzo duzo na rowerze i trącenia lusterkiem raczej mnie nie
    śmieszą. Natomiast kiedys niewytrzymałem jak jechałem osobówką i na
    krajówce bez pobocza w ostatnim momencie zobaczyłem batmana to sie
    zatrzymałem i sobie pogadalismy.
    Potem było mi głupio ale naprawde nie chciałem miec goscia na sumieniu a
    tak moze zapamieta.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obdarowany mówi dziękuję,

  • 226. Data: 2013-06-23 21:13:16
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 23 Jun 2013 19:00:48 +0000 osobnik zwany Budzik
    napisał:

    > Użytkownik tá´? ...

    > No ale z tego co pisze masti, tam był zakaz przejezdzania osi jezdni...

    po porównaniu zdjęć w zalinkowanym artykule i streetview to było tu
    http://goo.gl/maps/ViUfe

    a więc na zjeździe do baru z osobnymi pasami do skrętu, liniami ciagłymi
    itd.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 227. Data: 2013-06-23 21:41:05
    Od: RD <r...@g...com1>

    W dniu 2013-06-23 12:59, Mario pisze:

    > Niekoniecznie. Kierowcy owszem. Ale busy mogły trafić w siebie lewą
    > stroną, więc zapięty pasażer po prawej stronie miał szanse przeżyć.
    > Gorsze szanse ma nie zapięty pasażer w przestrzeni ładunkowej.
    > A prędkość zapewne znacznie wyższa niż powinna być.

    Trochę gdybasz. Mam wrażenie, że nie widziałeś "zdjęć", tudzież tego
    filmu z linku. Proszę zerknij - najlepiej w okolicy 10sek. i popatrz,
    jak wygląda ten VW Transporter.

  • 228. Data: 2013-06-23 22:06:24
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello RD,

    Sunday, June 23, 2013, 9:41:05 PM, you wrote:

    > Trochę gdybasz. Mam wrażenie, że nie widziałeś "zdjęć", tudzież tego
    > filmu z linku. Proszę zerknij - najlepiej w okolicy 10sek. i popatrz,
    > jak wygląda ten VW Transporter.

    A co próbujesz wywnioskować na podstawie wraka wypatroszonego przez
    strażaków w trakcie akcji ratowniczej:?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 229. Data: 2013-06-23 22:09:40
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-06-23 21:41, RD pisze:

    > Trochę gdybasz. Mam wrażenie, że nie widziałeś "zdjęć", tudzież tego
    > filmu z linku. Proszę zerknij - najlepiej w okolicy 10sek. i popatrz,
    > jak wygląda ten VW Transporter.

    Zielony ewidentnie oberwał z lewej strony. Prawa w miarę w całości.
    Zginął tylko kierowca. Niebieski jest przede wszystkim pocięty. Ale
    złamane siedzenie pasażera z przodu mogło być spowodowane
    przemieszczeniem się pasażera/pasażerów z tyłu. Tak więc, przewożenie
    pasażerów na krzesełkach mogło być przyczyną także śmierci pasażera z
    przodu. Oczywiście to jest gdybanie.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 230. Data: 2013-06-23 22:13:25
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "tᴏ" <tᴬ> wrote in message
    > Samochód ma z tyłu duże, czerwone odblaski i wielką, białą odblaskową
    > tablicę.

    i wszystkie sa np. tak czyste jakby wlasnie wyjechaly z myjni?

    pomijajac juz drobny fakt ze w przeciwienstwie do samochodu rower
    moze byc oswietlony migajacymi ledami ktore znacznie latwiej zauwazyc
    niz powoli chwytany dlugimi brudny odblask :>