  • Data: 2013-06-24 12:47:17
    Temat: Re: Typowe zachowanie rowerzystów
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Liwiusz,

    Monday, June 24, 2013, 10:35:38 AM, you wrote:

> [...]
    zabitych-9-rannych,334863,s.html
    > Pewnie cierpiał na typowy dla różnych "to" i innych Kawalinów brak
    > znajomości przepisów i myślał, że rowerzyści będą jechać rowami. A jak
    > dojechał i zobaczył, że normalnie jadą pasem, do spanikował.

    Po raz kolejny przypominam: godzina druga w nocy, rower na drodze
    krajowej jadący środkiem drogi. Tak, jest to sytuacja, która może
    zaskoczyć nawet doświadczonego kierowcę. Tak, zaskoczony kierowca
    wykonał błędny manewr.

    Ale nie wiemy nic na temat tego, czy rower miał sprawne i włączone
    światła, czy był wyposażony w odblaski i jak był(a) ubrany
    kierujący(a). Wiemy tylko, że pedalarze(rki) spierdolili(ły) z miejsca
    wypadku nie próbując udzielić pomocy poszkodowanym.

    Nie wiemy dlaczego uciekli(ły) - może dlatego, że jechali(ły) bez
    świateł, nawaleni(one) jak stodoła, z fantazją wężykiem.

    --
    Best regards,
    RoMan