  • Data: 2013-06-24 12:05:14
    Temat: Re: Typowe zachowanie rowerzystów
    Od: Michoo <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 24.06.2013 11:23, RoMan Mandziejewicz wrote:
    > Cudaczysz. Chodzi o przejeżdżanie przed stojącymi na światłach
    > samochodami.

    Nom, zazwyczaj tak robię. W końcu samochody STOJĄ.

    > Łopatologicznie: zapala się zielone a przed maskę
    > samochodu wjeżdża Ci niespodziewanie rowerzysta bo on chce skręcić w
    > lewo i musi przedefilować przed wszystkimi od prawego krawężnika aż po
    > pas do skrętu w lewo.

    Chyba jakiś idiota czeka na zielone. Skoro samochody stoją to jest to
    najlepszy moment na zmianę pasów - nie przeszkadza się innym (uszy ok
    klaksonu nie bolą ;), "kurew" się nie słucha ) i nie ryzykuje potrącenia.

    Alternatywą jest stosunkowo długie blokowanie pasów podczas zbliżania
    się do skrzyżowania - z wymaganej prawej strony trzeb zjechać na lewą
    stronę pasa, zmienić pas, powtórzyć pod drodze zmuszając do hamowania
    tych z tyłu.

    > I na dokładkę rowerzysta ma mieć w takiej
    > sytuacji pierwszeństwo.

    Skąd ta informacja?

    > Czekam na pierwsze trupy.

    Życzenie śmierci ludziom którzy w możliwie mało upierdliwy dla
    samochodów sposób zajmują miejsce na skrzyżowaniu?

    Z całym brakiem szacunku - jesteś jebnięty. Serio - retoryka ma swoje
    prawa, ale są pewne granice.

    Swoją drogą robię jakieś 10Mm samochodem i ze 2+Mm rowerem, i jestem
    momentami przerażony ilością agresji z obu stron - jakieś masy kretynów
    które za punkt honoru sobie stawiają utrudnianie ludziom życia a z
    drugiej strony wymuszający pierwszeństwo debile, którzy robią to tylko
    dlatego, że "to pedalarz".

    Michoo