  • Data: 2013-06-23 15:10:13
    Temat: Re: Typowe zachowanie rowerzystów
    Od: Michoo <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 23.06.2013 14:49, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Znaczy nocą, we mgle, w terenie zabudowanym jechałeś 70-80km/h?

    Była sobie nie taka zła mgła i nagle zrobiło się "gęsto" - zacząłem wiec
    zwalniać, ale powoli bo było pusto (godzina w okolicy 4), w tym momencie
    wyprzedził mnie pospieszny. Że był to teren zabudowany się dowiedziałem
    dopiero z tablicy "koniec..", chociaż domyśliłem się trochę wcześniej.

    > No ja taki szalony nie jestem.

    Ja kapeluszniczo jeżdżę. Nie spodziewałem się wtedy po prostu że tak
    nagle widoczność spadnie tak bardzo. Chociaż w retrospekcji - było to
    głupie.

    > I co to znaczy "wyminiętym"?

    Sorry, wyprzedzonym.

    Michoo