  • 31. Data: 2010-02-24 23:25:54
    Temat: Re: Typowe wozidło- Astra II?
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    bratPit wrote:

    > skoro producent daje 12 lat na perforację, chwali się że dwustronny
    > ocynk, jakieś tam technologie, to nie powinien, tym bardziej że łapie
    > je już wcześniej po 8,9 latach,

    TERAZ daje.
    Smiem wątpić by Astra z 99 roku miała 12 lat gwarancji na cokolwiek.

    moon

  • 32. Data: 2010-02-25 00:39:05
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > TERAZ daje.
    > Smiem wątpić by Astra z 99 roku miała 12 lat gwarancji na cokolwiek.

    Ty tak poważnie czy piszesz by pisać?
    brat

  • 33. Data: 2010-02-25 07:23:30
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    bratPit pisze:

    > skoro producent daje 12 lat na perforację, chwali się że dwustronny
    > ocynk, jakieś tam technologie, to nie powinien, tym bardziej że łapie je
    > już wcześniej po 8,9 latach,

    Perforacje, znaczy dziury w karoserii.
    Jak po 8,9 latach dopiero sie ruda pojawia, to jest szansa, ze dziura
    nie wyleci jeszcze przez najblizsze 3 lata :>
    --
    Karolek

  • 34. Data: 2010-02-25 08:38:34
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 25 Feb 2010 07:23:30 +0100, Karolek wrote:

    >Perforacje, znaczy dziury w karoserii.
    >Jak po 8,9 latach dopiero sie ruda pojawia, to jest szansa, ze dziura
    >nie wyleci jeszcze przez najblizsze 3 lata :>

    Szczegolnie jesli co roku trzeba wykonac obowiazkowy przeglad lakieru.

    Ktos mi w koncu napisze czy jesli na tym przegladzie odkryja jakiego
    purchla to od razu usuna, czy to na koszt wlasciciela ?

    J.

  • 35. Data: 2010-02-25 08:59:19
    Od: Clawfinger <c...@w...pl>

    > Tutaj osmiele sie zauwazyc, ze Astra II do odpornych na rdze niestety
    > nie nalezy. I nie sluchaj glosow "mam astre i nie rdzewieje" - jesli
    > nie akceptujesz rdzy, to Astra II nie bedzie dobrym wyborem, lepiej
    > juz isc chocby we francuzy z grupy PSA, do tego bedzie pewnie nieco
    > taniej.
    Śmiem twierdzić, że pierdoły opowiadasz. Miałem Astrę II 9 lat, teraz
    następne 4 lata jeździ nią znajomy i jakoś rdzy nie widać. Astry II mają
    ocynk, więc jeśli nie było napraw blacharskich, to nie ma prawa rdzewieć.

    Pozdro
    WOJtek

    Insignia ST 1.6 Turbo
    Wersja Cosmo +dodatki
    Kolor czarny
    Jeszcze bez naklejki
    ============================

  • 36. Data: 2010-02-25 09:21:59
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-02-24 19:22, *Artur Miller* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:

    > - rdza - a co to jest ? rocznik 2001 i ani śladu, moze dlatego, ze robiona w
    > Niemczech. Gliwickie podobno się sypały.

    Raczej odwrotnie - jeśli już :).
    Przykładem (oczywiście jednostkowym) może być Astra I Classic mojego
    szwagra z 2000 roku. Nieocynkowane nadwozie bez rdzy.
    Tak przy okazji jest do kupienia :), bo szwagier właśnie kupił nową
    Astrę III sedan w dobrej cenie.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 37. Data: 2010-02-25 10:11:40
    Od: "Artur Miller" <a...@n...pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > szwagra z 2000 roku. Nieocynkowane nadwozie bez rdzy.
    > Tak przy okazji jest do kupienia :), bo szwagier właśnie kupił nową Astrę

    no to nie wiem, moze to jakis urban legend ... i zalezy od przypadku która
    rdzewieje a która nie :)

    @

  • 38. Data: 2010-02-25 16:58:09
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Szczegolnie jesli co roku trzeba wykonac obowiazkowy przeglad lakieru.
    >
    > Ktos mi w koncu napisze czy jesli na tym przegladzie odkryja jakiego
    > purchla to od razu usuna, czy to na koszt wlasciciela ?

    skoro jest gwarancji i wykryją purchla to robią w ramach gwarancji,
    brat

  • 39. Data: 2010-02-25 17:55:45
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "bratPit" <k...@o...pl> wrote in message

    > dawniej (do ok 2002r? nie pamiętam dokładnie) książki gw. oplowskie miały
    > podzielone przeglądy mechaniczne i lakiernicze, później je połączyli i
    > przegląd roczny wraz z przeglądem powłoki przedłużał gw. na karoserię,
    > jak jest teraz nie wiem bo już nie pracuję,
    > Ty wiesz?

    Nie wiem, ale wiem że gwarancja taka jest na perforację BLACHY
    a nie na perforację lakieru... Jak sobie to ktoś uzmysłowi to zrozumie
    że taka gwarancja nie dotyczy kalafiorów czy rdzawych zacieków.
    Nie ma bowiem pod nimi perforowanej blachy...
    Ktoś widział 12-letnie auto z dziurami w panelach???
    Ja sprzedałem w listopadzie ubiegłego roku toyotę camry 1995.
    Miała odrobinę rdzy ale o perforacji blachy nie było mowy nawet
    po 15 latach ostrej jazdy w mocno solonych zimach chicagowskich
    (ponad 270 tysięcy mil na liczniku).

  • 40. Data: 2010-02-25 17:56:47
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > skoro jest gwarancji i wykryją purchla to robią w ramach gwarancji,

    Gwarancja jest na perforację blachy, nie perforację lakieru!