  • 41. Data: 2010-02-25 17:58:06
    Temat: Re: Typowe wozidło- Astra II?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Dominik & Co" <D...@i...com> wrote in message
    news:hm3al2$4tn$1@inews.gazeta.pl...
    > =Marcos= rzecze:

    > Dacie Logan nawet bym wziął. Tylko kto sprzedaje kilkuletnie auto?

    Ktoś kto ma więcej od Ciebie kasy na wydaniu i znudził się autem
    po kilku latach więc jest gotowy na zmianę...
    Tobie wydaje się, ze wszyscy kupują auta z myśla o zajeżdzeniu go na śmierć?

  • 42. Data: 2010-02-25 22:58:54
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Gwarancja jest na perforację blachy, nie perforację lakieru!

    ale piszesz bo wiesz czy piszesz bo Ci się wydaje?
    bo ja wiem, że się ludziom takie rzeczy robiło na gwarancji, we Fiacie też
    tak to działa, ojcu sami powiedzieli na przeglądzie, że jest jedno miejsce
    do zrobienia poprawki lakierniczej - na pytanie czy to będzie płatne
    powiedzieli, że przecież jest gwarancja na auto więc idzie w ramach
    gwarancji,
    brat

  • 43. Data: 2010-02-25 23:37:25
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "bratPit" <k...@o...pl> wrote in message

> [...]
    > do zrobienia poprawki lakierniczej - na pytanie czy to będzie płatne
    > powiedzieli, że przecież jest gwarancja na auto więc idzie w ramach

    Problem w tym że we fiacie te kalafiory się robiły już po 3-4 latach
    bo blacha nie była ocynkowana... A mówimy o Astrze z ocynkiem.

  • 44. Data: 2010-02-26 00:00:44
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    bratPit wrote:

    > Ty tak poważnie czy piszesz by pisać?

    miałem astrę z 2003 roku i nie pamiętam takiej gwarancji.
    moon

  • 45. Data: 2010-02-26 09:28:16
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Problem w tym że we fiacie te kalafiory się robiły już po 3-4 latach
    > bo blacha nie była ocynkowana... A mówimy o Astrze z ocynkiem.

    a co to ma do gwarancji o której pisaliśmy wcześniej?
    poza tym skąd wiesz o jakim Fiacie piszę?
    brat

  • 46. Data: 2010-02-26 10:07:41
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Pszemol rzecze:

    > Ktoś kto ma więcej od Ciebie kasy na wydaniu i znudził się autem
    > po kilku latach więc jest gotowy na zmianę...
    > Tobie wydaje się, ze wszyscy kupują auta z myśla o zajeżdzeniu go na
    > śmierć?

    Nie, bobym nie miał co kupować :-)

    Ale auto AFAIK najwięcej traci na wartości właśnie w ciągu pierwszych
    kilku lat (a jednocześnie sprawność techniczna jest niewiele mniejsza,
    niż nowego). Więc stosunek cena/jakość jest najlepszy. Czyli w tym
    okresie najbardziej opłaca się kupić, najmniej opłaca się sprzedać.
    Jakoś dziwnie jestem przekonany, że sprzedający dba bardziej o kieszeń
    swoją, niż moją ;-) Oczywiście, są okazje- wyjazd, pogorszenie sytuacji
    materialnej- ale IMO znacznie częściej są "okazje".

    --
    Dominik (& kąpany)
    Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy w oparciu o Art. 54 Konstytucji RP

  • 47. Data: 2010-02-26 20:09:35
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > miałem astrę z 2003 roku i nie pamiętam takiej gwarancji.

    cóż, trzeba było poczytać książeczkę gwarancyjną,
    brat

  • 48. Data: 2010-02-26 20:24:43
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 26 Feb 2010 10:07:41 +0100, Dominik & Co napisał(a):

> [...]
    > niż nowego). Więc stosunek cena/jakość jest najlepszy. Czyli w tym
    > okresie najbardziej opłaca się kupić, najmniej opłaca się sprzedać.

    Jest jeszcze opcja kupić poleasingowe, właśnie 3-4 letnie. Wbrew pozorom
    nie musi to być zajechany trup, zaś często te auta są regularnie
    serwisowane. Przejrzyj sobie strony "giełdowe" największych firm
    leasingowych (prawie każda ma taką).

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 49. Data: 2010-02-26 23:56:37
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "BorysPogoreło" <b...@p...edu.leszno> wrote in message

> [...]
    > nie musi to być zajechany trup, zaś często te auta są regularnie
    > serwisowane. Przejrzyj sobie strony "giełdowe" największych firm

    Problem tylko przy takich autach że to nie kierowca/leasingobiorca
    go sprzedaje więc sprzedawca chce wiele na nich zarobić...

  • 50. Data: 2010-02-27 02:08:19
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    bratPit wrote:

    > cóż, trzeba było poczytać książeczkę gwarancyjną,
    > brat

    skoro była gwarancja na blachę to czemu nie było przeglądów blacharskich?
    ford takie robi.
    coś tu śmierdzi.
    a nawiasem mówiąc, nie było nigdy żadnego problemu z rdzą.
    miałem auto 3,5 roku tylko, ale sprzedałem znajomym i do dziś podobno nic
    się nie dzieje zblachą.

    moon