eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTyp hamownik... › Re: Typ hamownik...
  • Data: 2014-01-19 14:47:24
    Temat: Re: Typ hamownik...
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Hello AZ,

    Sunday, January 19, 2014, 1:57:37 PM, you wrote:

    >>> Jednak ma znaczenie. Na zablokowanych nie skrecisz w ogole, na krecacych
    >>> sie za wolno cos skrecisz.
    >> Wątpię, żebym skręcił, skoro koła straciły przyczepność.
    > Tu chodzi o wspolczynnik poslizgu. A przyczepnosc moze byc zmniejszona - nie
    > jest to 0/1.
    > Rusz samochodem FWD z uslizgiem i zobacz, ze da sie skrecac choc kola sa
    > w poslizgu.

    A skąd pomysł, że w każdym uślizgu przy ostrym ruszaniu obydwa
    napędzane koła się ślizgają? Jak się ślizgają oba, to kierowalności
    nie ma - zapewniam.

    --
    Best regards,
    RoMan
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: