  • Data: 2014-01-19 12:46:41
    Temat: Re: Typ hamownik...
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-01-19 11:36, Axel wrote:

    > Mam dziurawą jezdnię, ciągle się na niej pałetają rowerzyści i
    > przechodzą piesi. Rozumiem, że wobec powyższego mogę jechać chodnikiem,
    > albo ścieżką rowerową?

    Możesz tylko ci nie wolno;) Anyway - Pisałeś, że dla ciebie jest to
    dziwaczne zachowanie, to ZA ci wyjaśnił przyczyny. Tylko tyle i aż tyle.
    Nikt się nie wgłębiał w prawne zakazy, tylko w przyczyny - co zresztą
    było zawarte w twoim pytaniu. Jeśli chcesz odpowiedzi na pytanie czy im
    wolno - to co do zasady nie.

    Shrek.