eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTyp hamownik...Re: Typ hamownik...
  • Data: 2014-01-19 12:59:12
    Temat: Re: Typ hamownik...
    Od: tá´Ź szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Pszemol wrote:

    > Ale tu nie chodzi aby przy jeździe z prędkością 50km/h wrzucić dwójkę na
    > śliskim i dziwić się że się koła gwałtownie zablokują tylko o to aby z
    > górki jechać na 3 lub 4 z zamkniętą przepustnicą (noga zdjęta z gazu) i
    > korzystać z oporów silnika przenoszonych na koła zamiast hamulców.

    Wystarczy, żeby pojechać prosto na oblodzonym zakręcie.

    > Gwałtowne ruchy na śliskiej nawierzchni w zimie to zablokowanie kół i
    > poślizg niezależnie od tego czy hamujesz silnikiem czy hamulcami z ABS -

    Dobrze się czujesz? Miałeś kiedyś auto z ABS, a najlepiej jeszcze z ESP?

    > chyba wiesz, że ABS nic Ci na lodzie nie pomoże jeśli chodzi o drogę
    > hamowania a jedynie da Ci jako-taką sterowność auta, czyli będziesz mógł
    > nieco zboczyć w lewo/prawo zamiast przyzwonić komuś w bagażnik...

    Wolę mieć jakąkolwiek sterowność i jakiekolwiek hamowanie (lód tez ma
    jakiś tam współczynnik tarcia) niż kręcić bączki w bliżej nieokreślonym
    kierunku, bo geriatryczni eksperci usnetowi wyemitowali radę, jakoby zimą
    bezpiecznie było hamować silnikiem.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: