-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!usenet.b
lueworldhosting.com!feeder01.blueworldhosting.com!peer03.iad.highwinds-media.co
m!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.c
om!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a
-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: Typ hamownik...
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <lbdl02$qhu$2@news.task.gda.pl>
<4...@g...com>
<X...@1...0.0.1>
<52da7e6b$0$2221$65785112@news.neostrada.pl> <lbdv4t$cj5$4@dont-email.me>
<52da86ba$0$2221$65785112@news.neostrada.pl>
<52da8a60$0$2204$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@p...pl.invalid>
<lbe370$o9f$1@node2.news.atman.pl> <lbe5gi$r50$1@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<lbg910$rc5$1@node2.news.atman.pl>
Date: Sun, 19 Jan 2014 12:07:07 +0100
Message-ID: <3...@4...net>
Lines: 17
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
X-Trace: 1390129625 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2156 82.143.187.50:52838
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1921
X-Received-Body-CRC: 1745300085
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2520016
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sun, 19 Jan 2014 11:22:31 +0100, WOJO napisał(a):
>>> Dawno temu popełniłem ten błąd i "zahamowałem" silnikiem z niskim
>>> przełożeniem na śliskiej nawierzchni.
>> widocznie silnikiem tez trzeba umieć hamować...
> Ano trzeba...
> Niestety na kursie tej wiedzy nie dostałem i stąd te skutki.
> Gdyby kurs przygotowywał nie tylko do zdania egzaminu...
> Dlatego jestem zdania, że system nauki z Anglii jest jednak lepszy od
> polskiego, ale tutaj lobby szkół nauki jazdy nie da sobie wyrwać chleba.
I co - ucza hamowania na lodzie ?
A skad ten lod w Anglii ?
Jesli juz to Szwecja - tam sie jakis doksztalt przewiduje w zimowych
warunkach.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 19.01.14 12:09 RadoslawF
- 19.01.14 12:14 WOJO
- 19.01.14 12:23 tá´Ź
- 19.01.14 12:21 NetiaAbonent
- 19.01.14 12:27 AZ
- 19.01.14 12:24 tá´Ź
- 19.01.14 12:32 tá´Ź
- 19.01.14 12:32 tá´Ź
- 19.01.14 12:26 tá´Ź
- 19.01.14 12:35 RadoslawF
- 19.01.14 12:34 RadoslawF
- 19.01.14 12:38 NetiaAbonent
- 19.01.14 12:40 NetiaAbonent
- 19.01.14 12:46 Shrek
- 19.01.14 12:50 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
Najnowsze wątki
- 2025-03-12 Ryga => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i Kad
- 2025-03-12 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-12 Warszawa => Programista C <=
- 2025-03-12 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-03-12 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- 2025-03-12 Warszawa => Generative AI Engineer <=
- 2025-03-12 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-03-12 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Production Coordinator / Representant Product Dev <=
- 2025-03-12 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-12 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Junior Digital Product Manager <=