-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!news-x
xxfer.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrad
a.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada
.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: Typ hamownik...
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <lbdl02$qhu$2@news.task.gda.pl>
<4...@g...com>
<X...@1...0.0.1>
<52da7e6b$0$2221$65785112@news.neostrada.pl> <lbdv4t$cj5$4@dont-email.me>
<52da86ba$0$2221$65785112@news.neostrada.pl>
<52da8a60$0$2204$65785112@news.neostrada.pl>
<52da9b15$0$2144$65785112@news.neostrada.pl>
<lbeb8f$lrv$3@node1.news.atman.pl>
<52dab2f7$0$2144$65785112@news.neostrada.pl>
<lbecc0$lrv$4@node1.news.atman.pl> <lbes99$7bp$1@dont-email.me>
<lbg3ng$m1f$1@node2.news.atman.pl> <lbg96j$pi9$5@node2.news.atman.pl>
<52dbaa3d$0$2205$65785112@news.neostrada.pl>
<lbgahs$o0h$1@node1.news.atman.pl>
Date: Sun, 19 Jan 2014 11:56:34 +0100
Message-ID: <1...@4...net>
Lines: 21
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
X-Trace: 1390128991 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2150 82.143.187.50:52826
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2520008
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sun, 19 Jan 2014 10:48:28 +0000 (UTC), AZ napisał(a):
> On 2014-01-19, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:
>> Tak właśnie jest - wykrywany nie jest fakt zablokowania koła (od dawna)
>> a fakt zbliżania się do granicy poślizgu. Koło już będące w poślizgu
>> ciężko jest z powrotem rozpędzić, by złapało przyczepność.
>>
> Dokladnie, a jeszcze trudniej zeby mialo to robic kilkanascie razy
> na sekunde. Kolo swoje wazy i swoja bezwladnosc ma.
Bez przesady - nacisk od calego samochodu, czy tam od cwierci, sila
tarcia proporcjonalna do nacisku, a kolo wazy malo. Rozpedzi sie
szybko ... no, na lodzie moze nie az tak szybko.
> Przetestowalem sobie
> kiedys ABS w motocyklu BMW w ktorym OIDP powyzej 6 km/h hamowanie bylo
> "by wire", w sensie ze klamka hamulca nie podnosilo sie cisnienia
> w ukladzie hamulcowym tylko robil to komputer. Po wcisnieciu klamki
> do oporu motocykl po prostu hamowal ale o zadnych uslizgach nie bylo
> mowy.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 19.01.14 12:02 J.F.
- 19.01.14 12:07 J.F.
- 19.01.14 12:09 RadoslawF
- 19.01.14 12:14 WOJO
- 19.01.14 12:23 tá´Ź
- 19.01.14 12:21 NetiaAbonent
- 19.01.14 12:27 AZ
- 19.01.14 12:24 tá´Ź
- 19.01.14 12:32 tá´Ź
- 19.01.14 12:32 tá´Ź
- 19.01.14 12:26 tá´Ź
- 19.01.14 12:35 RadoslawF
- 19.01.14 12:34 RadoslawF
- 19.01.14 12:38 NetiaAbonent
- 19.01.14 12:40 NetiaAbonent
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
Najnowsze wątki
- 2025-03-01 "Policjant został ujęty obywatelsko..."
- 2025-03-01 zatrzymanie zbyszka maja
- 2025-03-01 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-03-01 Chrzanów => NodeJS Developer <=
- 2025-03-01 Warszawa => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-01 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-01 Kraków => Technical Team Leader (Clojure, Java) <=
- 2025-03-01 Zrobił TV OLED z TV LCD
- 2025-03-01 Gdynia => Sales Executive / KAM <=
- 2025-03-01 Błonie => Sales Specialist <=
- 2025-03-01 Ryga => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i Kad
- 2025-03-01 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-01 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2025-03-01 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-03-01 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=