eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTyp hamownik...Re: Typ hamownik...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!news-x
    xxfer.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrad
    a.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada
    .pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Typ hamownik...
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <lbdl02$qhu$2@news.task.gda.pl>
    <4...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <52da7e6b$0$2221$65785112@news.neostrada.pl> <lbdv4t$cj5$4@dont-email.me>
    <52da86ba$0$2221$65785112@news.neostrada.pl>
    <52da8a60$0$2204$65785112@news.neostrada.pl>
    <52da9b15$0$2144$65785112@news.neostrada.pl>
    <lbeb8f$lrv$3@node1.news.atman.pl>
    <52dab2f7$0$2144$65785112@news.neostrada.pl>
    <lbecc0$lrv$4@node1.news.atman.pl> <lbes99$7bp$1@dont-email.me>
    <lbg3ng$m1f$1@node2.news.atman.pl> <lbg96j$pi9$5@node2.news.atman.pl>
    <52dbaa3d$0$2205$65785112@news.neostrada.pl>
    <lbgahs$o0h$1@node1.news.atman.pl>
    Date: Sun, 19 Jan 2014 11:56:34 +0100
    Message-ID: <1...@4...net>
    Lines: 21
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    X-Trace: 1390128991 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2150 82.143.187.50:52826
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2520008
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sun, 19 Jan 2014 10:48:28 +0000 (UTC), AZ napisał(a):
    > On 2014-01-19, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:
    >> Tak właśnie jest - wykrywany nie jest fakt zablokowania koła (od dawna)
    >> a fakt zbliżania się do granicy poślizgu. Koło już będące w poślizgu
    >> ciężko jest z powrotem rozpędzić, by złapało przyczepność.
    >>
    > Dokladnie, a jeszcze trudniej zeby mialo to robic kilkanascie razy
    > na sekunde. Kolo swoje wazy i swoja bezwladnosc ma.

    Bez przesady - nacisk od calego samochodu, czy tam od cwierci, sila
    tarcia proporcjonalna do nacisku, a kolo wazy malo. Rozpedzi sie
    szybko ... no, na lodzie moze nie az tak szybko.

    > Przetestowalem sobie
    > kiedys ABS w motocyklu BMW w ktorym OIDP powyzej 6 km/h hamowanie bylo
    > "by wire", w sensie ze klamka hamulca nie podnosilo sie cisnienia
    > w ukladzie hamulcowym tylko robil to komputer. Po wcisnieciu klamki
    > do oporu motocykl po prostu hamowal ale o zadnych uslizgach nie bylo
    > mowy.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: