eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTyp hamownik...Re: Typ hamownik...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!news-hub.siol.net!nx01.iad01.newshosting.co
    m!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-
    01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Typ hamownik...
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <lbdl02$qhu$2@news.task.gda.pl>
    <4...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <52da7e6b$0$2221$65785112@news.neostrada.pl> <lbdv4t$cj5$4@dont-email.me>
    <52da86ba$0$2221$65785112@news.neostrada.pl>
    <52da8a60$0$2204$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <lbe370$o9f$1@node2.news.atman.pl> <lbe5gi$r50$1@node2.news.atman.pl>
    <52da9bb2$0$2144$65785112@news.neostrada.pl>
    <52daa470$0$2146$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Sat, 18 Jan 2014 17:42:33 +0100
    Message-ID: <egyv8oj8znas$.1dzr97ixkgnwg.dlg@40tude.net>
    Lines: 37
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    X-Trace: 1390063350 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2138 82.143.187.50:51182
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2519872
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sat, 18 Jan 2014 16:57:37 +0100, ToMasz napisał(a):
    >> Co tu w sumie testować. Hamując silnikiem można zablokować koła na lodzie
    > weź przestań. Hamując silnikiem nie można zablokować kół. Koła ZAWSZE
    > będą się kręciły z prędkością zależną od obrotów silnika - minimum700 i
    > biegu, mimum 2.

    No chyba ze silnik zgasnie.

    Ale nawet jak nie zgasnie - kola niby zablokowane nie sa, bo sie
    kreca, ale za wolno, i skutek ten sam - kola sie slizgaja i auto sunie
    gdzie chce.

    > A teraz pozwolę sobie kontynuować. jedzie taki gość na absie co chwila
    > dodając gazu. czy jak lekkko za mocno doda gazu to mu przyczepności nie
    > zerwie? Jasne że zerwie, bo moc silnika który ma mocno wciśnięty gaz, to
    > dziesiątki koni mechanicznych. moc spowalniania podczas hamowania
    > silnikiem to równoważnik.... 5 koni?

    Ale gazu bylo tylko "lekko za mocno", a nie "noga calkowicie z gazu".

    Silnik hamuje faktycznie slabo, ale na niskim biegu i sliskiej drodze
    moze jednak zerwac przyczepnosc. A jak zerwie, to niewyraznie, i mozna
    sie nieprzyjemnie zdziwic.

    > Tak więc gdybać można do usranej śmierci. ABS nie jest poto aby
    > polepszyć hamowanie (dyskusja jak co roku) ale aby umożliwić jazdę jako

    Ale tym razem my nie hamowaniu, tylko o poslizgach.

    > kierowca a nie pasażer na sankach. hamowanie silnikiem spowoduje
    > mniejsze zużycie auta, stabilniejsza jazdę i dopóki nie bedziesz
    > złośliwie zmieniał biegów - nie spowoduje niczego złego. Nie wiem jak
    > koledze udało się rozbić auto hamujac silnikiem.

    Tak jak ta Rosjanka ?

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: