    From: ąćęłńóśźż <...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Tym razem zombie samobójca
    Date: Fri, 29 Nov 2019 15:59:49 +0100

    Jak na mnie ktoś trąbi, to się zatrzymuję przed jego maską oszołomiony decybelami.
    Tak na minutę.
    Patrzę, czy jakiś portfel mi nie wypadł na jezdnię czy inna chusteczka, że wieśniak
    trąbi.
    Trochę mnie dziwi, że najpierw trąbi żeby mi pokazać iż coś zgubiłem, a później
    przekracza podwójną ciągłą żeby mnie ominąć gdy
    bardzo starannie szukam.

    -----